Geplaatst door Asus

ASUS luidt op 20 mei nieuw tijdperk in met onthulling allereerste ASUS AI PC

Het Next Level. AI Incredible. online event staat in het teken van de eerste New-Era ASUS AI PC, die in samenwerking met Microsoft en Qualcomm wordt gepresenteerd

Speerpunten:
Introductie ASUS AI PC: Een gloednieuwe premium laptop bomvol AI-functies en performance van de bovenste plank
Launch event met Qualcomm en Microsoft: ASUS host op 20 mei een virtueel launch event om zijn allereerste ‘New-Era ASUS AI PC’ te onthullen. ASUS organiseert de presentatie samen met Qualcomm® en Microsoft

Amsterdam, donderdag 2 mei 2024 – ASUS kondigt vandaag zijn virtuele event ‘Next Level. AI Incredible’ aan. Dit event vindt plaats op 20 mei 2024 en staat in het teken van de onthulling van een ultradraagbare laptop die ASUS beschrijft als zijn eerste ‘New-Era ASUS AI PC.’ Next Level. De presentatie wordt niet alleen door ASUS verzorgd, want hij heeft de handen ineengeslagen met Microsoft en Qualcomm om de New-Era ASUS AI PC te ontwikkelen.

Tijdens het launch event wordt ASUS Co-CEO S.Y. Hsu vergezeld door sprekers Qualcomm en Microsoft. Samen presenteren zij inzichten over de manieren waarop zij hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van de nieuwe generatie ASUS AI PC’s. Ze bespreken hun gezamenlijke inspanningen die hebben geleid tot deze innovatie, die uitgebreide AI-functionaliteiten mogelijk maakt om AI-ervaringen af te stemmen op individuele vereisten.

Schakel op 7 mei om 20:00 uur in om het virtuele Next Level. AI Incredible launch event bij te wonen (website live vanaf 7 mei): https://www.asus.com/content/asus-ai-pc