Geplaatst door Aviva Solutions

Aviva Solutions breidt team van Kentico Certified professionals verder uit

Patrick Lobregt behaalt als eerste test-professional bij Aviva Solutions ook Kentico Marketing certificering.

Kentico Xperience 13 is de meest recente versie van het Digital Experience Platform van Kentico. Het behalen van het Kentico Xperience 13 Certified Marketer examen geeft blijk van kennis, ervaring en kunde van Kentico Xperience 13. Het behalen van dit en soortgelijke certificeringen is van belang om ervoor te zorgen dat klanten altijd optimaal ondersteund kunnen worden.

Omdat Kentico Xperience steeds wordt uitgebreid en geoptimaliseerd, is het hebben van actuele en verregaande kennis noodzakelijk om te slagen. Dit maakt dat de certificering beperkt geldig is en het examen iedere 12 maanden opnieuw behaald moet worden. Wij zijn trots op het feit dat Patrick Lobregt dit examen met succes heeft behaald. Door de certificering van Patrick is deze uitvoerige kennis van Kentico Xperience ook inzetbaar vanuit onze test-discipline wat er voor zorgt dat we onze klanten nog beter kunnen adviseren en ondersteunen.

Het Kentico Xperience 13 Certified Marketer examen, is een zwaar examen waarbij je kennis, ervaring en kunde van Kentico Xperience worden getoetst. Kentico Xperience 13  is de meest recente versie van het Digital Experience Platform van Kentico. Een platform waarmee je eenvoudig contentmanagement, marketing en zelfs e-commerce combineert.

“Het behalen van dit soort certificeringen is erg belangrijk. Zo groeien medewerkers constant mee met de trends en ontwikkelingen van nu. Dit zorgt ervoor dat we onze klanten altijd optimaal kunnen ondersteunen in het bereiken van hun digitale groei en hun digitale doelstellingen. Met de toevoeging van Patrick aan ons team gecertificeerde professionals versterken we hierin opnieuw onze positie”, laat Bart Hoppe (Directeur Aviva Solutions) weten. “

Patrick: “Ik heb het Kentico Xperience Certified Marketer examen gedaan als bewijs van mijn kennis op het gebied van Kentico Xperience en algemene marketingvraagstukken zodat ik naast de overdacht van functionaliteit naar de klant toe ook op inhoudelijk vlak ondersteuning kan bieden bij de inrichting en ingebruikname van Kentico”

Het maximaliseren van het gebruik van alle tools in Kentico Xperience is een van de speerpunten van Aviva Solutions. Speciaal hiervoor hebben we een aantal interessante artikelen geschreven die je terug vindt op: https://www.avivasolutions.nl/haal-meer-uit-je-kentico-licentie