AVM wordt FRITZ!: sterk merk, zelfde betrouwbare producten

Berlijn, 7 augustus 2025 – De Berlijnse communicatiespecialist AVM gaat voortaan verder onder de merknaam FRITZ!. Met deze naamsverandering speelt het bedrijf in op de enorme populariteit en sterke merkbekendheid van zijn succesvolle FRITZ!-producten. Enkel de bedrijfsnaam wijzigt: AVM GmbH wordt FRITZ! GmbH. Voor partners en klanten verandert er verder niets. Met een merkbekendheid van ongeveer 80 procent in Duitsland is FRITZ! uitgegroeid tot een van de sterkste namen in de sector van thuisnetwerken, internet en smart home. De merknaam AVM was daarentegen veel minder bekend. Door nu ook als bedrijf de naam FRITZ! te dragen, kiest de onderneming voor meer duidelijkheid, consistentie en directe herkenning. Eric van Uden (Country Manager Nederland voor FRITZ!) voegt toe: “Onze producten heten FRITZ! dus was het logisch om ook ons bedrijf die naam te geven. Zo ontstaat er een heldere link tussen de onderneming en producten, waar klanten, zakenpartners en leveranciers rechtstreeks de vruchten van plukken. Het is een natuurlijke stap die aansluit bij hoe mensen ons al kennen en herkennen, en die onze identiteit nog duidelijker maakt. Met deze naamswijziging versterken we onze positie in Nederland als toonaangevende speler in connectiviteit en smart hometechnologie.” |
|
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.