Industry Wire

Geplaatst door Premium Plus

Belgische scale-up Premium Plus zet internationale groeiambities kracht bij met nieuw kantoor in Amsterdam

Antwerpen/Amsterdam, 24 november 2021 – Naast het hoofdkantoor in Antwerpen, het bijkantoor in Lille en de vestiging in Londen, opent Premium Plus deze maand ook een kantoor in Amsterdam. Daarmee bevestigt de snelgroeiende Belgische specialist in advies en online oplossingen voor customer service, support en sales, zijn ambities om ook in Nederland een leidende rol te spelen.

Voor Kurt Pinoy, stichter en CEO van Premium Plus, ligt de hechte samenwerking met Zendesk, wereldwijd een toonaangevend leverancier van customer experience technologie, aan de basis van de démarche: “Premium Plus staat in de wijde regio hoog aangeschreven als implementatiepartner van Zendesk. We werken al nauw samen in België, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Met de opening van het kantoor in Amsterdam halen we ook de banden met het Nederlandse salesteam aan.”

Opmars Zendesk in Nederland ondersteunen
Nederland telt heel wat grote bedrijven, met 500 medewerkers en meer, in retail en e-commerce. Vaak maken ze gebruik van een hele reeks – meer of minder geïntegreerde – oplossingen om de klantervaring te verbeteren. Premium Plus wil die bedrijven helpen om een volwaardig geïntegreerd, flexibel en gebruiksvriendelijk platform voor omnichannel support op te zetten, zodat ze hun klanten vlot kunnen servicen in deze ‘digital-first’ wereld. De oplossingen van Zendesk lenen zich daar uitstekend toe.
Premium Plus heeft al een aantal klanten in Nederland, waaronder DPG Media, Sanoma, X2O, Tango, Wolters Kluwer en Telador. Met de officiële komst van het bedrijf op de Nederlandse markt, is Zendesk goed gepositioneerd om een breder aanbod van oplossingen te implementeren voor het groeiend aantal klanten in Nederland.

“Premium Plus is al geruime tijd een sterke partner voor Zendesk, die met vele klanten heeft samengewerkt aan het versterken van hun oplossingen voor klantenondersteuning”, zegt Benjamin Caller, Regional Vice President Partner Sales bij Zendesk, “Met de komst van Premium Plus op de Nederlandse markt versterken we onze band en zetten we samen in op groei in deze regio.”
Voor Premium Plus is dit een nieuwe stap in de samenwerking tussen beide bedrijven, aldus Pinoy: “Die samenwerking wordt alsmaar intenser. Premium Plus heeft al meerdere awards gewonnen en is een van de enige partners in de Benelux die volledig ‘Zendesk-dedicated’ werkt. Bovendien investeren we veel in de ontwikkeling van eigen apps en help center thema’s op basis van de Zendesk-technologie. Veel bedrijven doen of consulting of apps of thema’s. Premium Plus doet dat allemaal.”

De opening van de Nederlandse vestiging is een volgende stap in het succesverhaal van de Belgische scale-up. Het bedrijf groeide in geen tijd uit tot een belangrijke integrator van Zendesk in België, Nederland, het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk, met meer dan 750 actieve klanten. Buiten Nederland werkt Premium Plus onder meer voor Carrefour, DPG Media, Q8, Royal Canin, Decathlon, Edinburgh Airport en Club Brugge. De resultaatgedreven aanpak van het bedrijf slaat aan. “Dit vertaalt zich ook in het aantal medewerkers”, merkt Kurt Pinoy op: “Twee jaar geleden waren we nog met vijf, nu staat de teller al op twintig. En we blijven aanwerven!”

The Next Web – Amsterdam City
Het nieuwe kantoor is gevestigd op het adres van TNW City (Singel 542 in Amsterdam), de 6.000 m²-grote hub van The Next Web waar heel wat snel groeiende techbedrijven huizen.

OVER PREMIUM PLUS
Premium Plus gidst bedrijven naar een betere klantervaring. Als Master Partner van Zendesk, Aircall, Chatlayer en Certainly voorziet Premium Plus bedrijven van alle tools die noodzakelijk zijn om met hun klanten op een vlotte en efficiënte manier in contact te gaan.
Premium Plus werd opgericht in 2012 en telt intussen meer dan 750 klanten in België, Nederland, het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk. Onder meer Brussels Airport, Carrefour, Club Brugge, De Tijd, DPG Media, Nike, Telenet, Tomorrowland en Q8 vertrouwen op de expertise van het bedrijf inzake customer service-processen en -technologie.

Voor meer informatie: www.premiumplus.io

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht