Geplaatst door PauwR Digital Marketing

Best Workplace en ‘Ontwikkel Award’ voor PauwR

Niet alleen Great Place to Work, maar zelfs Best Workplace. Door opnieuw in de top 3 te eindigen mag PauwR als enige marketing agency deze titel voeren samen met slechts 35 andere Nederlandse organisaties, waaronder DELA, Atlassian, Tony’s Chocolonely en Dopper. Tijdens de feestelijke bekendmaking ontvingen de digital marketeers uit Tilburg ook nog de ‘Special Award Ontwikkelen’ uit handen van host Viggo Waas.

Great Place to Work® Nederland beoordeelt organisaties onder meer op werkplezier, vertrouwen in de werkgever, mate van trots van werknemers en bedrijfscultuur. Op basis van de antwoorden van medewerkers op een vragenlijst van 58 stellingen en de evaluatie van het werkgeversbeleid wordt de lijst van Best Workplaces van Nederland bepaald. Alleen de top 10 van alle organisaties die op beide onderdelen de minimumscore behalen, de lat voor de Great Place to Work certificering, mogen een jaar lang de Best Workplaces titel voeren.

Ontwikkelen als missie

Als mede-oprichter en Managing Partner is Pieter Voogt apetrots op beide awards: “De missie van PauwR is: ‘Ruimte bieden aan medewerkers om zich te ontwikkelen’. Als zij namelijk doen waar ze goed in zijn en wat ze leuk vinden, dan is dat bijna een garantie voor onze klanten dat zij ook het meeste ‘waar voor hun geld’ krijgen. En het bedrijf zelf profiteert daar dan weer van, doordat tevreden klanten langer klant blijven, meer van hun business aan ons toevertrouwen en zelfs ambassadeur voor ons worden. Om daarvoor erkenning te krijgen van een instituut als Great Place to Work is fantastisch.”

De organisatie uitte daarnaast lof voor de ontwikkelingsmogelijkheden binnen PauwR door het uitreiken van de Special Award Ontwikkelen. Voogt: “Als Best Workplace (nummer 3 in de categorie tot 50 medewerkers) is het ons blijkbaar gelukt om een sfeer van trots, plezier en vertrouwen te creëren en dat is volgens ons ook keihard nodig om daadwerkelijk die ruimte te bieden aan medewerkers om zichzelf te ontwikkelen. Andere ingrediënten zijn: ambitieuze en leergierige medewerkers, klanten en partners met lef en ambitie en bijvoorbeeld ook een eigen bibliotheek met marketing- en managementboeken. Onze collega’s mogen tot 25% van hun tijd invullen met het opdoen en delen van kennis en het werken aan het bedrijf.”

Over Great Place to Work®

Al meer dan 30 jaar helpt Great Place to Work® wereldwijd organisaties bij het worden en blijven van een Great Workplace. Great Place to Work® doet dit door begeleiding in de ontwikkeling van een organisatiecultuur waarin vertrouwen, trots en plezier centraal staan. Great Place to Work® werkt met bedrijven, non-profitorganisaties en overheidsinstanties in 52 landen op alle continenten. Jaarlijks doen wereldwijd 6.000 organisaties mee aan dit onderzoek, die circa 12 miljoen medewerkers representeren. In totaal mogen 36 werkgevers in Nederland zich Best Workplace noemen.