Industry Wire

Geplaatst door Bionic Media

BIONIC MEDIA BREIDT HAAR AANBOD UIT MET NIEUWE ZENDER RTV7 

Bionic Media is aangesteld voor de exploitatie van RTV7 vanaf 1 juli 2022. Bionic Media wordt de exclusieve vertegenwoordiger en zal de spotverkoop, online platformen, content & brandpartnerships van RTV7 voor haar rekening gaan nemen in Nederland.

Oprichters en Managing Partners van Bionic Media, Aafje de Laat en Jacqueline Heemskerk: “RTV7, met zijn specifieke content en doelgroep, is een mooie toevoeging aan ons portfolio. Hierdoor wordt het bereik van Bionic Media weer vergroot en kunnen adverteerders en bureaus deze, commercieel interessante doelgroep met Latijns-Amerikaanse en Caraïbische affiniteit, makkelijker bereiken.”

Gerard Wijngaarden, oprichter van de zender RTV7, is verheugd met de samenwerking. “Wij zijn een zender die landelijk, exclusief, content uitzend vanuit het Caribisch gebied en op die manier alle mensen vanuit dat gebied, wonende in Nederland, het gevoel van thuis geeft. Wij zien deze samenwerking als een belangrijke stap in onze groei als zender!”
Over RTV7
RTV7 is een Nederlandse zender, opgericht in 2008, gericht op de in Nederland wonende Antilliaanse en Surinaamse kijker en iedereen die zich thuis voelt in deze cultuur. Het merendeel van onze programmering is afkomstig van de Antillen en Suriname. RTV 7 is vastbesloten om de fysieke, culturele en emotionele afstand tussen de verschillende etniciteiten in de Nederlandse samenleving te overbruggen. Wij zijn trots op ons erfgoed en gaan resoluut op zoek naar de diaspora van de Nederlandse handelsgeest uit het verleden, om de schoonheid van de diverse culturen die zich in ons hebben verenigd te vinden en te delen.

Over Bionic Media
Bionic Media is een boutique saleshuis dat vanuit ondernemerschap en lef, energie en persoonlijke aandacht verantwoordelijk is voor de exploitatie van een diversiteit aan thematische zenders en platformen.
Vanuit ruime specialistische ervaring op het gebied van zowel commodity sales, commercial format ontwikkeling en brandpartnerships, wil Bionic Media met haar merken impact realiseren. Dat doen wij door met specifiek bereik, passende creatieve oplossingen, gericht samen te werken met adverteerders en bureaus aan de hand van eenvoudige inkoop en op kosten-efficiënte wijze.

Bionic Media doet de volledige exploitatie voor: Cartoon Network, Boomerang, NJAM!, InsightTV, Filmbox, Love Nature, Euronews, DanceTV, Stingray Classica, Stingray dJazz en digitale partner Multilocal.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht