Geplaatst door Bitget

Bitget groeit verder in Europa voort en is van plan het personeelsbestand met 20% uit te breiden

25, January, 2023 – Bitget, de toonaangevende cryptobeurs opgericht in 2018, heeft vandaag zijn voortdurende Europese expansie aangekondigd en is van plan het personeelsbestand met 20% uit te breiden. Deze voortdurende wereldwijde groeistrategie heeft ertoe geleid dat de beurs meer dan 8 miljoen gebruikers bedient en tot de top 5 van derivatenbeurzen op Coinmarketcap en Coingecko behoort. Vooral beroemd om de handel in futures, biedt de beurs ook innovatieve social trading-functies zoals One-Click-Copy-Trade en Bitget Insights om de acceptatie van cryptovaluta te bevorderen.

Gracy Chen, Managing Director van Bitget, zegt het volgende over het groeiplan: “Europa is absoluut een belangrijke regio voor de groei van ons platform. Met gebruikers in verschillende Europese landen was het niet meer dan logisch om onze expansie in Europa voort te zetten, waar we van plan zijn een referentie te worden voor cryptogebruikers door een sterke gemeenschap op te bouwen, een hoog serviceniveau te bieden en door het veiligste platform op de markt te zijn.”

Van de grootste prestaties van 2022 noemt Bitget ook een indrukwekkende gebruikersgroei, met meer dan 8 miljoen gebruikers in meer dan 100 landen. Door deze uitbreiding is Bitget het afgelopen jaar exponentieel gegroeid en blijft het zijn personeelsbestand uitbreiden, van 200 werknemers aan het begin van 2022 tot meer dan 1100 nu.

Gracy Chen voegt toe: “Onze rekrutering sluit altijd aan bij onze wereldwijde expansie en langetermijnstrategie, en we zullen blijven aannemen ondanks het huidige marktsentiment. Het is essentieel om crypto-experts in ons team te hebben, met een sterke kennis van de markt in verschillende crypto-aspecten, om onze klanten de beste service te bieden. Alleen met die toegewijde teams kunnen we een veilig en betrouwbaar platform bouwen, dat meer grip zal krijgen bij gebruikers in de fel concurrerende industrie en uiteindelijk zal leiden tot een betrouwbaarder en robuuster platform.”

Bitget is toegewijd aan het verbeteren van de klantervaring en de algehele bruikbaarheid van het platform door regelmatig functies bij te werken, zoals het toevoegen van het SEPA-netwerk om stortingen en opnames in euro op het platform mogelijk te maken. Meer recentelijk werd Bitget de eerste beurs die copy trading op de spotmarkt lanceerde. One-Click Copy Trade is het paradepaardje van Bitget, waarmee gebruikers de posities van deskundige handelaren met een enkele klik kunnen kopiëren. De cryptobeurs vergemakkelijkt ook de betrokkenheid van beginners tot experts via Bitget Insights, dat vanaf december 2022 meer dan 80.000 handelaren en 338.000 volgers telde.

Over Bitget

Bitget, opgericht in 2018, is ’s werelds toonaangevende crypto-derivatenbeurs met een kernfocus op copy trading en bedient momenteel meer dan 8 miljoen gebruikers in meer dan 100 landen over de hele wereld. De beurs zet zich in voor het bieden van veilige, professionele en one-stop-handelsoplossingen aan gebruikers en heeft tot doel de acceptatie van crypto te vergroten door samenwerkingen met geloofwaardige partners. Bitget is de exclusieve cryptopartner van de legendarische Argentijnse voetballer Lionel Messi en de officiële organisator van eSports-evenementen PGL, evenals de first sleeve-partner van het Italiaanse topvoetbalteam Juventus.

Om het geld van gebruikers op het platform te beschermen, neemt Bitget eersteklas beveiligings- en beschermingsmaatregelen, waaronder een $300 miljoen dollar Protection Fund, een Fund Custody-service, die volledig zal worden gereserveerd door het Merkle Tree Proof of Reserves-model.

Voor meer informatie over Bitget ga je naar de officiële website https://www.bitget.com.