Geplaatst door BluJay Solutions

BluJay LSP-platform ontvangt Product Leadership Award 2020 van Frost & Sullivan

Dordrecht, 2 oktober 2020 – BluJay Solutions, leverancier van supply chain-software en -diensten, heeft de Frost & Sullivan 2020 Product Leadership Award ontvangen voor zijn LSP-platform. BluJay’s LSP-platform is een supply chain execution-platform dat specifiek gebouwd is voor logistiek dienstverleners voor het beheer van diverse vormen van dienstverlening. Denk hierbij aan transport, supply chain-partners en douane-regels via BluJay’s Transportation, Warehouse, Yard, Customs en Mobility-managementoplossingen.

“BluJay heeft de rol van supply chain software-oplossingen en -diensten heruitgevonden door de inzet van een unieke combinatie van data, netwerken en applicaties om ’s werelds leidende LSP’s, maar ook fabrikanten, distributeurs, expediteurs en retailers met een flexibele supply chain workflow te versterken”, zegt Sankara Narayanan, Senior Industry Analyst bij Frost & Sullivan. “De combinatie van netwerken en applicaties resulteert in enorme hoeveelheden data die BluJay met succes omzet in bruikbare inzichten van waaruit zijn klanten betere, meer winstgevende en tijdige beslissingen kunnen nemen.”

Lees hier het Frost & Sullivan rapport. Het volledige Engelstalige persbericht is hier te vinden.

Over BluJay Solutions
BluJay Solutions helpt bedrijven over de hele wereld uit te blinken in logistiek en handelscompliance – het zit in ons DNA. Middels een combinatie van data, netwerken en applicaties, geleverd op de BluJay Way, voorziet ons DNA-platform in het verkrijgen van een frictieloze supply chain voor duizenden toonaangevende fabrikanten, retailers, distributeurs, expediteurs, douane-expediteurs, vervoerders en logistieke dienstverleners.. Ga voor meer naar: www.blujaysolutions.com of volg ons op Twitter @myBluJay en LinkedIn.