Geplaatst door Valtech

Boels Rental kiest Valtech voor ontwikkeling nieuw SAP Commerce Cloud-platform

Verhuurbedrijf Boels Rental heeft global digital agency Valtech gekozen als partner in de ontwikkeling van het nieuwe platform. Een ambitieus SAP Commerce Cloud-only traject, dat de komende jaren gefaseerd wordt opgeleverd.

Aan de keuze ging een grondig selectietraject vooraf. Bjørn Kreijen is Director Digital Solutions bij Boels Rental en vanaf de start betrokken bij dit project: “Na een intensieve selectie hebben we voor Valtech gekozen omdat zij naast de juiste kennis en ervaring echt een hands-on mentaliteit hebben. Deze mindset past goed bij Boels.”

De focus van het platform is de digitale wensen van grootzakelijke, kleinzakelijke én particuliere klanten van Boels Rental werkelijkheid maken. Zo zal het platform een centrale productendatabase omvatten, online inzicht bieden in contracten en facturen en digitale transacties ondersteunen. Dit alles om huren bij Boels Rental voor klanten nog makkelijker en laagdrempeliger te maken.