Geplaatst door Ebury

Boris de Lorme benoemd tot Managing Director Nederland bij Ebury

Amsterdam – Met ingang van 1 mei is Boris de Lorme (33) aangesteld als Managing Director Nederland bij de snelgroeiende fintech Ebury. Boris, die al sinds 2014 in dienst is bij Ebury, heeft een indrukwekkend carrièrepad afgelegd en diverse leidinggevende functies bekleed. Vanaf 2021 vervulde hij de rol van Country Manager Canada, waar hij een cruciale rol speelde in de groei en het succes van Ebury door het opzetten van meerdere vestigingen om de hele Canadese markt te bedienen. Als Managing Director Nederland zal Boris zich richten op het vergroten van Ebury’s aanwezigheid in Nederland en het uitbreiden van het klantenbestand, met name in nieuwe sectoren en via indirecte saleskanalen.
Jarenlange ervaring
Gedurende zijn carrière bij Ebury heeft Boris een schat aan ervaring opgedaan binnen diverse functies, waaronder Head of Sales in Noord-Amerika en Country Manager Canada. Hij brengt een duidelijke visie en ambitie met zich mee om Ebury’s positie als toonaangevend Fintech in Nederland te versterken. Daarnaast zal hij zich richten op het promoten van andere diensten, zoals cash management solutions en zakelijke leningen, om Ebury te positioneren als een volledige partner voor bedrijven die internationaal zakendoen. Zijn ervaring in de competitieve Canadese markt en zijn vermogen om creatieve oplossingen te vinden, zullen een waardevolle toevoeging vormen bij het leiden van Ebury’s activiteiten in Nederland.
“Terugkeren naar Nederland vanuit Canada en de rol van Managing Director Nederland bij Ebury op me nemen is voor mij letterlijk en figuurlijk thuiskomen”, zegt Boris over zijn aanstelling. “Met mijn uitgebreide ervaring in sales en klantbenadering binnen Ebury, begrijp ik de bedrijfsvoering van Ebury zeer goed. Hierdoor ben ik in staat effectief leiding te geven om samen het Nederlandse kantoor naar een hoger niveau te tillen. Met onze unieke propositie en productenaanbod in Nederland kunnen we steeds meer grote bedrijven aan ons binden. Mijn doel is om samen met het team Ebury nog prominenter op de kaart te zetten en ons te positioneren als een vooraanstaande speler voor internationale bedrijven.”
Juan Lobato, Founder & CEO bij Ebury: “Met Boris als onze nieuwe Managing Director Nederland kijken we uit naar het versterken van onze positie in Nederland. Hij heeft een indrukwekkende loopbaan afgelegd binnen Ebury, waarbij hij verschillende functies heeft bekleed en uiteindelijk tot hoge leidinggevende posities is geklommen. Boris kent het bedrijf door en door en begrijpt onze business zeer goed. We zijn er zeker van dat Boris, met al zijn ervaring en kwaliteiten, de uitgewezen persoon is voor de rol als Managing Director Nederland.”