Brand New Day lanceert nieuwe campagne: Iedereen een extra pensioenpotje

Amsterdam, 15 december 2022 – Deze week start de nieuwe campagne van Brand New Day met de pay-off: “Iedereen een extra pensioenpotje”. Veel mensen staan er niet goed voor als het gaat om hun pensioen. Ook mensen die wél pensioen opbouwen, komen mogelijk toch tekort als ze later stoppen met werken. Dat komt omdat de dekking van ons stelsel om allerlei redenen onder druk staat. Toch bouwt vrijwel niemand extra vermogen op om het ontstane pensioengat te dichten. In de nieuwe campagne houdt Brand New Day Nederland de spiegel voor. Sander Schimmelpenninck is opnieuw de brenger van de boodschap. De campagne is gemaakt door Dawn, onderdeel van Springbok.
Een A-merk met de mindset van een challenger
‘Brand New Day is in de tijd van de woekerpolissen opgericht als een echte “challenger” die de consument veel beter en goedkoper wilde helpen dan de standaard pensioenverzekeraars,’ zegt Bas van Beusekom, CCO van Brand New Day. ‘Inmiddels zijn we marktleider op de particuliere pensioenmarkt, maar we blijven met ons DNA en onze groeiambities een challenger in hart en nieren. Gezien de actuele discussie over pensioenen en het grote pensioengat van veel Nederlanders is er voor ons nog voldoende ruimte om te groeien.’
Activerend realisme
In de nieuwe campagne blijft Brand New Day haar DNA trouw. ‘Geen conceptuele taal en grote beloftes, maar mensen confronteren met feiten die ze begrijpen. We zeggen bewust niet wat mensen anders zouden moeten doen, maar gaan naast ze staan. En Brand New Day biedt een laagdrempelige oplossing. De nieuwe pay-off ‘Iedereen een extra pensioenpotje’ vat dat heel goed samen. Als een gebalde missie naar heel Nederland, en toch klein en persoonlijk.’ vertelt Esther Overmars, Strategy Lead Dawn.
De campagne is te zien op TV, online en te horen op de radio.
Credits
Klant: Brand New Day
Bureau: Dawn. A Springbok Agency.
Productie: Czar
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.