Industry Wire

Geplaatst door Brandstof360

BRANDSTOF360 ONTWIKKELT NIEUWE CAMPAGNE VOOR COMPANANNY

Inzichtgedreven marketing -en communicatiebureau Brandstof360 heeft samen met kinderopvangorganisatie CompaNanny, de nieuwe positionering, verschillende proposities en de nieuwe thema- en HR-campagne ontwikkeld. Deze zal m.i.v september in diverse online media gevoerd worden. In de campagne zet CompaNanny haar deuren wagenwijd. Zij zijn namelijk van mening dat ieder kind recht heeft op het beste. Dus gaan ze al hun kennis en kunde die zij in de loop der jaren verzameld hebben op het gebied van opvoeding, begeleiding en ontwikkeling van jonge kinderen, delen met iedereen die daar nieuwsgierig naar is.

Om dat duidelijk vorm te geven ontwikkelde CompaNanny samen Brandstof360 een aantal vernieuwende proposities die dat zullen onderstrepen.

Zo start CompaNanny met CompaShare. CompaNanny’s eigen ‘open huis’ waar iedereen die nieuwsgierig is, naar hartenlust kan komen kijken en ontdekken. Maar ook met CompaTalks. Seminars waarbij zij het woord geven aan eigen specialisten om hun pedagogische visie, kennis en ervaring met ons allen te delen. En met CompaBrains. Een echte denktank voor mensen uit de dagelijkse praktijk. CompaNanny beschikt al over haar eigen CompAcademy. Hier worden trainingen en workshops georganiseerd waarmee hun medewerkers, de Nannies, zich nog beter kunnen ontwikkelen. En recentelijk introduceerde CompaNanny de CompaCampus. Volledig ingerichte studio’s in Amsterdam voor Nannies die niet direct een woning kunnen vinden. Of CompaMatch. Een speciale online tool waarmee toekomstige Nannies kunnen checken of CompaNanny een organisatie is waar zij bij passen, en andersom. 
CompaNanny laat zien dat kinderopvang anno nu continu in beweging is. Achteroverleunen is er niet bij. De verantwoordelijkheid voor de ontwikkeling en het welzijn van kinderen is groot. En daar zijn ze zich bij CompaNanny zeer van bewust. Elke dag weer.

klant: CompaNanny

bureau: Brandstof360

creatie: Martin Boomkens, Kiona de Vries

strategie: Marianne Stok

research: Motivaction

regie: Julius Rooijmans en BLONK Film

verantwoordelijk bij klant: o.a. Karlijn van Oorschot

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht