Industry Wire

Geplaatst door Bringly

Bringly helpt retailers om Ship-from-Store op te zetten met winkelpersoneel

Het duurzame bezorgplatform Bringly heeft tijdens de coronacrisis fysieke retailers in Nederland gefaciliteerd bij het opzetten van ‘Ship-from-Store’. Door winkelpersoneel in te zetten voor lokale bezorgingen ondersteunt Bringly retailers in tijden van lockdown.

Zowel grote als lokale retailers worden ondersteunt met haar software, kennis van en ervaring met duurzame stadslogistiek om retailers een lokale bezorgdienst op te laten zetten met eigen winkelpersoneel. “Het was mogelijk om onze eigen koeriers alle bezorgingen te laten verrichten, maar juist tijdens de lockdown kunnen we zo retailers helpen om hun personeel aan het werk te houden, de lokale winkelvoorraad te verkopen én pakketjes zelfs dezelfde dag te laten bezorgen. Op deze manier willen we bijdragen aan het herstel van de retailsector.”, aldus Rajiv Laigsingh van Bringly.

Retailers kunnen o.a. ondersteund worden op het gebied van de software, bezettingsoptimalisatie en efficiëntie binnen het bezorgproces. Voor retailers die zelf geen bezorgdienst met winkelpersoneel kunnen of willen opzetten biedt Bringly de mogelijkheid om haar eigen fietskoeriers en elektrische voertuigen in te zetten in meer dan 35 steden.

Bestellingen die voor 15:00 bij Bringly worden aangemeld worden dezelfde middag opgehaald én ’s avonds tussen 17:00 en 21:00 bezorgd. Na de lockdown zal het ingezette winkelpersoneel weer overgaan tot hun normale werkzaamheden. Retailers die dan “Ship-from-Store” willen blijven aanbieden, worden opgevangen door het landelijke en duurzame bezorgnetwerk van Bringly.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht