Industry Wire

Geplaatst door One Shoe

Bureau One Shoe versterkt team met Henriette Verkerk

Reclame- en internetbureau One Shoe stelt Henriette Verkerk aan als Business Developer Advertising. Zij zal zich bij One Shoe bezighouden met het onderhouden, versterken en uitbreiden van de advertising portefeuille van One Shoe.

Verkerk heeft ruime ervaring op het gebied van campagne strategie, merkbewaking en campagnebegeleiding. Ze startte in 2003 haar reclame carrière bij Saatchi & Saatchi en werkte vervolgens bij diverse internationale netwerkbureaus zoals Lowe, TBWA en Tribal & DDB. Aan bureauzijde heeft ze onder andere gewerkt voor KWF Kankerbestrijding, T-Mobile, Humana, Delta Lloyd, McDonald’s, GAMMA, Beiersdorf, Dance4Life, Ziggo en Centraal Beheer Achmea.

Geïntegreerde aanpak

Verkerk: ‘Het feit dat One Shoe strategieontwikkeling en productie van alle benodigde kanalen realiseert, is voor mij een pré. Een customer journey vraagt om een multidisciplinair bureau. Zien wat er nodig is binnen een journey maar vooral ook samenhang creëren tussen de verschillende touchpoints. Bij One Shoe kunnen alle kanalen centraal ontwikkeld en geoptimaliseerd worden. En dat ook nog eens in een prachtig pand in hartje Utrecht.’

Michel van Velde, oprichter en CEO van bureau One Shoe: ‘Met de komst van Henriëtte versterken we ons multidisciplinaire team op het gebied van advertising. De ervaring en visie van Henriette op merkstrategie en campagnes matcht uitstekend met de denk- en werkwijze van One Shoe. Ik ben ervan overtuigd dat we met deze aanvulling onze klanten nog beter kunnen adviseren en bijstaan in de ontwikkeling van geïntegreerde reclamecampagnes.’

Over One Shoe

One Shoe is een geïntegreerd reclame- en internetbureau met een mix van strategie, creatie, reclame, web- en mobile development in huis. Het bureau werkt onder meer voor DHL, Makelaarsland, E.ON, Veilig Verkeer Nederland en FocusCura.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht