Industry Wire

Geplaatst door BvA

bvA groeit naar 150 leden: nog meer slagkracht, nog meer inspiratie

Amsterdam, 29 mei 2024 – Een mijlpaal in de groei van bvA: sinds 2020 groeide het netwerk van merkleiders van 106 naar 150 leden, in de vorm van zowel kleine als grote adverteerders.
We zijn vooral blij met deze groei omdat een groter ledenaantal een positieve invloed heeft op de gehele vereniging. bvA-directeur Henriette van Swinderen licht toe: ‘Het betekent meer slagkracht bij het opkomen voor de belangen van onze leden. Dit doen we onder meer in de vorm van stellingname tegen integrale prijsverhogingen en concentraties van mediapartijen, onze bijdrage aan de totstandkoming van NMO en in de ontwikkeling van werkbare zelfregulering voor bijvoorbeeld duurzaamheidsclaims’.
Ook HORNBACH zag de meerwaarde van bvA en besloot lid worden. Daarmee is het merk het 150e lid. Marketingmanager Annelies Melis: ‘We vinden het prettig dat bvA erop toeziet dat alle media transparant blijft, juist in een tijd van zoveel verschillende kanalen. bvA neemt ons die taak uit handen, het is fijn dat ze ons op die manier ontzorgen. Daarnaast heeft bvA waarde voor het hele marketingteam. We kunnen deelnemen aan webinars en bijeenkomsten bezoeken met voor ons relevante topics. Ik kijk ernaar uit te horen wat er speelt bij andere adverteerders’.

Noot voor de redactie
======================================================================
Over bvA
bvA is de enige vereniging van uitsluitend adverteerders. We zijn een netwerk van merkleiders, waar leden het onderlinge contact kunnen verstevigen, hun kennis vergroten en samen opkomen voor de belangen van merken. Door lid te zijn van bvA worden merkleiders uitgedaagd en ondersteund om met hun merk van waarde te zijn voor de wereld van morgen.
Ga voor meer informatie naar bva.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht