Industry Wire

Geplaatst door C2B

C2B START HET ‘FULLEST SERVICE’ AGENCY VAN NEDERLAND

C2B herpositioneert zich als het bureau met de beste service. Er zijn veel bureaus die goed zijn in één ding. Maar er is geen reclamebureau die focust op het bieden van ‘extreme service’. Daarmee richt het bureau zich dusdanig in, dat zij interessant is om hoofdaccounts te bedienen en niet alleen deelaccounts.

C2B belooft zaken zoals een 24/7 service, een fixed fee die daadwerkelijk fixed blijft, en een expert die vandaag besteld is, morgen in huis is. C2B heeft zelfs een ‘niet-goed-geld-twee-keer-terug-garantie’, want “we gaan net zolang door tot het goed is”.

Een antwoord op de snelle ontwikkelingen van digital en social
“Het digitale veld ontwikkelt zo snel, focussen op alleen een expertise voelt als investeren in slechts een speler in plaats van een team. Het kan, maar voor een overwinning is vaak meer nodig. Bij C2B blijven we onze expertises doorontwikkelen, maar we focussen ons net zoveel op het extreem servicen van onze klanten. Wat hem onder andere zit in het juiste teamwork, een hoge snelheid van opleveren en als (ondernemende) partner pro-actief meedenken.” legt mede-oprichter Robert van Meer uit.

“Dit ligt in lijn met hoe andere markten zich ontwikkelen. De service van webwinkels wordt zowaar ieder jaar nóg beter en extremer. Het is bijvoorbeeld niet ongewoon wanneer het product de dag na bestellen al op de deurmat ligt. In de reclamewereld zie je veel partijen met een goede service, maar waarbij de focus ligt in expertises zoals een bepaald mediumkanaal, het bereiken van een niche doelgroep of het slim toepassen van data. Het is echter niet alleen de expertise, maar vooral ook de samenwerking tussen bureau en merk die zorgt voor goede plannen, een goede uitwerking en daarmee ook goede resultaten. Deze samenwerking willen we naar een heel nieuw niveau binnen de bureauwereld trekken,” aldus Van Meer.

‘Alles voor een high five’
De lijfspreuk van C2B voor 2019 wordt: Alles voor een high five. “Afgelopen jaar stonden we op nummer 3 in de FONK50 als het ging om de klantwaardering in de categorie ‘service’. Hier baalden we van. Het is ons doel om in 2020 de beste klantwaardering te hebben voor de categorieën ‘service’ en ‘snelheid’. Vanaf 2019 gaan we er dan ook alles doen om de slogan ‘Alles voor een high five’ waar te maken voor hen en onze nieuwe klanten,” aldus Robert van Meer.

C2B blijft een full service digital agency, voor merken als Coca-Cola, Sanoma, D-reizen, PostNL, Zuivelhoeve, Spar Supermarkten, HEKS’N®, BIC® en Pensioenfonds Zorg & Welzijn. Dit jaar werden ze uitgeroepen tot #1 bureau voor Online Campagnes door de Emerce Top100 en #1 Digital Agency in de FONK50, categorie middelgroot 2.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht