Geplaatst door Cellularline

Cellularline verwelkomt Samsung S10 met ultrasterke opladers

Cellularline S.p.A., de Europese fabrikant van accessoires voor smartphones en tablets, introduceert verschillende nieuwe producten tijdens Mobile World Congres 2019 (Barcelona 25 februari tot en met 28 februari). Terwijl de Samsung S10 op Mobile World Congres 2019 officieel wordt aangekondigd staat Cellularline al klaar met ultrasterke opladers voor dit nieuwe segment in de wereld van smartphones.

De Extreme Charger Kit 15w is de batterijlader met metalen, dubbele behuizing van kunststof. Daarmee is de lader ultrabestendig tegen stoten en vallen. Dankzij de Adaptive Technology worden alle Samsung smartphones en tablets met een maximale snelheid – en absoluut veilig – opgeladen, zonder kans op oververhitting.
Met ook een autoversie, Extreme Car Charger Kit 15w, is de Samsung S10 altijd opgeladen.

Uiteraard presenteert Cellularline ook diverse nieuwe producten in het audio- en sportsegment.

De AQL Sport Challenge is de ultralichte Bluetooth headset, ideaal voor sportliefhebbers die tijdens hun workouts maximale concentratie willen.

De in-ear ergonomische headset PETIT, uitgerust met Bluetooth® 5.0, is zeer klein en licht (slechts 6 cm!) en daarom overal mee naar toe te nemen.

Thunder, de waterdichte Bluetooth-luidspreker die design en high-performance met elkaar combineert en een rijk, dynamisch en gedefinieerd geluid heeft, is beschikbaar in twee nieuwe kleuren: rood en blauw.

Geïnspireerd op de modewereld en de lente/zomercollecties van 2019 heeft Cellularline tenslotte een reeks nieuwe smartphonecases gecreëerd die de glamour van de catwalk weerspiegelen met felle kleuren en iconische patronen.

Cellularline is tijdens MWC te vinden in hal 7 op stand D51 en nodigt iedereen uit een kijkje te komen nemen.

Over Cellularline S.p.A.
Cellularline S.p.A. is marktleider in accessoires voor smartphones en tablets. Het merk Cellularline is als organisatie een technologische en creatieve referentie voor accessoires voor multimedia-apparaten en heeft als doelstelling haar klanten uitstekende prestaties, een eenvoudig gebruik en een unieke beleving te bieden. Cellularline S.p.A. Heeft momenteel ongeveer 200 werknemers en beschikt over intercontinentale distributie in meer dan 60 landen.