Centralpoint.nl wint gouden Nationale Contact Center Award (NCCA)

Centralpoint.nl heeft een Gouden Nationale Contact Center Award gewonnen in de categorie Technologie. De prijs werd uitgereikt tijdens het prestigieuze CustomerFirst Gala, afgelopen donderdag gehouden in TivoliVredenburg, Utrecht.
Voor haar webshop ontwikkelde Centralpoint.nl een bijzondere chatfunctie met een human touch die de omzet spectaculair deed stijgen. De gouden Technology Award ging dan ook naar ”De afgetekende winnaar” volgens het Jury rapport, en “een van de meest vergaande chat-oplossingen die de jury tot nu toe zag.” Centralpoint’s winnende casus onder de titel ‘E-Commerce klantcontact: persoonlijk, proactief en real-time’ is ontwikkeld en ingediend in nauwe samenwerking met ROBIN. Centralpoint versloeg hiermee de inzendingen van respectievelijk T-Mobile en Essent.
De winnende casus – inclusief conversiecijfers, statistieken en andere learnings – is te bekijken en te downloaden via deze link: http://robinhq.nl/blog/centralpoint-ncca-technologie-award/
Marcel Joosten, Directeur E-commerce bij Centralpoint: “Ik ben supertrots op deze geweldige prijs. Centralpoint heeft de afgelopen jaren vele grote prijzen binnen het ICT domein gewonnen, maar deze award laat zien dat wij tevens onze online klanten de beste shopping ervaring bieden bij de aankoop van hun ICT producten. Een award die opgedragen is aan onze medewerkers die elke dag weer in het contact center klaar staan voor alle vragen van klanten.”
‘Live chat is geen gemakkelijk kanaal’, zegt Patrick Speijers, CEO van ROBIN. Hij gaat verder: ‘Niet zelden irriteren webwinkels hun klanten met te laat beantwoorde chats. Of prijkt de boodschap ‘Laat een bericht achter’ op de homepage van de website. Je moet er bij live chat écht voor gaan. Centralpoint doet dat. Wij zijn hun sidekick. Dat is waar wij voor leven’.
Opzet jurering
De beoordeling van de NCCA Awards gebeurt door een vakjury per categorie. De juryleden bestudeerden de ingezonden cases en brachten bezoeken op locatie. De resultaten van de jurering werden voorgelegd en gewogen door de hoofdjury.
Uitgebreide juryrapportage en een beschrijving van de winnende cases staan in de special over de NCCA Awards die verschijnt bij CustomerFirst nummer 5, op 27 mei. Meer informatie is ook te vinden op de website www.ncca.nl.
Over Centralpoint.nl
Alles rondom uw ICT eenvoudig online bestellen en snel in huis. Een ongekend grote keuze en een scherpe prijs. En dat alles bij een betrouwbare webwinkel, die u ook nog eens graag adviseert over de perfecte zakelijke ICT-oplossing. Onrealistisch? Nee, hoor. Wij zijn Centralpoint.nl, aangenaam.
Centralpoint.nl is ISO 9001 en 14001 gecertificeerd en bestaat sinds 2001. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot de grootste en beste zakelijke ICT-leverancier van Nederland met een jaaromzet van ruim 100 miljoen euro.
Wij zien het als onze missie om aan al uw ICT-wensen tegemoet te komen. Dat betekent dat u werkelijk elk product bij ons kunt bestellen. En dan bedoelen we ook echt alles. Van populaire smartphones of tablets tot de betrouwbaarste servers of storage-oplossingen. En van eenvoudige netwerkkabels tot de nieuwste laptops of de kleinste printeraccessoires. Uiteraard altijd in de hoeveelheid die uw organisatie nodig heeft. En binnen de leveringstermijn die u wenst.
https://www.centralpoint.nl/team/
Over ROBIN
ROBIN is een Nederlands technologie- & consultancybedrijf gespecialiseerd in e-Commerce klantenservice. Zij helpen retail merken zich met service te onderscheiden en meer te verkopen. ROBIN gelooft in service. In persoonlijke service. De kracht van de winkel. In het hart van je website. ROBIN’s team begeleidt, implementeert, monitort, analyseert en adviseert. Samen van ambitie naar resultaat. Gegarandeerd meer sales. Dat is de belofte van ROBIN.
http://robinhq.nl/team/
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.