Industry Wire

Geplaatst door Energize

Charlie Temple: een bril voor elk moment.

Vandaag de dag wordt een bril niet alleen gezien als iets noodzakelijks. Een bril is een manier om je outfit compleet te maken en verschillende looks te creëren. Energize ontwikkelde voor Charlie Temple een brand story en campagne waarin aangetoond wordt dat wat de gelegenheid, outfit of stemming ook is, je altijd een passende én voordelige bril kunt vinden.
Charlie Temple begrijpt als geen ander, dat een bril meer is dan alleen een noodzakelijk hulpmiddel om goed te kunnen zien. Een bril is ook als een accessoire. Je schoenen, je tas of je haardracht: je past het aan afhankelijk van de situatie. Waarom zou je dat niet met je bril doen? Daarom maakt Charlie Temple brillen betaalbaar, zodat jij je kunt kleden en stylen voor elke gelegenheid, outfit of mood. Of je nu gaat sporten, werken, een avondje uitgaat of thuis blijft chillen of de bank. Bij Charlie Temple vind je voordelige brillen voor elk moment.Een always on campagne met verschillende looks

Om dit idee van ‘bril als accessoire’ te claimen en de doelgroep te inspireren, creëren we een kleurrijke, frisse en speelse campagne waarin we verschillende momenten laten zien die ieder om een ​​andere look en bril vragen. In de doorlopende TV en online campagne laten we met diverse commercials keer op keer zien waar Charlie Temple voor staat: een passende bril die past bij een moderne doelgroep die geeft om styling en uiterlijke verzorging.

Voordelige brillen van hoge kwaliteit, snel thuisbezorgd.

Al vanaf de oprichting in 2016 heeft Charlie Temple zichzelf als online verkoper de missie gesteld om brillen op sterkte van goede kwaliteit en met modern design voor iedereen betaalbaar te maken. Vanuit een verticaal geïntegreerde toeleveringsketen en zonder tussenpersonen. Zo koop je bij Charlie Temple kwaliteitsbrillen vanaf € 29,- die je al de volgende dag in huis hebt. Je hebt de keuze uit een rijk assortiment van 145 brillen en 137 zonnebrillen met 13 kleuren glas. Voor een goede fit kun je eindeloos brillen passen in de virtuele paskamer óf een van de pasbrillen bestellen om thuis uit te proberen.

Credits:

Klant: Charlie Temple

Bureau: Energize

Verantwoordelijke bij klant: Katja Thoma, Hender Grievink, Dyantha Scheer, Marit Broere

Productie TVC: Oxford House Amsterdam

Regie: Milan van Gestel

Geluid: Soundright – Joshua Petit

OVER ENERGIZE
Energize is het bureau voor verdiende aandacht. Wij geloven dat aandacht de nieuwe valuta is en helpen merken om waarde te creëren die door mensen wordt gewaardeerd. Dit doen we door aandacht te geven aan je marketingstrategie, je merkcommunicatie én de vaardigheden van je team.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht