Industry Wire

Geplaatst door Nieuwe Koffie

Charlie Temple drinkt Nieuwe Koffie

Performance based digitale marketing voor ambitieuze groeidoelstelling.

Amsterdam, 23 mei 2017 – Vanaf 29 mei 2017 verzorgt Nieuwe Koffie, creatief digitaal bureau uit Amsterdam, alle digitale marketing voor het disruptieve, online brillenmerk Charlie Temple. De perfomance based werkzaamheden vallen uiteen in SEA en SEO, programmatic en social advertising en contentcreatie met als doel het realiseren van de groeidoelstelling van Charlie Temple.

Charlie Temple is een ‘disruptor’ in de brillenwereld. Zij leveren hoge kwaliteit brillen tegen een extreem lage prijs. Zij beheren de gehele inkoop, de fabricage en het verkoopproces zelf en hebben ambitieuze groeiplannen.

Neil Draper, strateeg van Nieuwe Koffie, over de nieuwe samenwerking: “De missie van Charlie Temple om tegen een echt eerlijke prijs mooie brillen toegankelijk te maken vinden we fantastisch. Daarbij wordt het bedrijf gerund door echte ondernemers en dat zorgt ervoor dat er een flinke groeiambitie ligt en dat we worden uitgedaagd om een stap meer te doen om mee te helpen aan het succes van Charlie Temple. We zijn dankbaar voor de samenwerking en we kijken uit naar de gezamenlijke groei!”

Leon Planken, CEO van Charlie Temple is positief over de samenwerking: “Voor ons is het in een samenwerking belangrijk dat we gezamenlijk aan een resultaat werken en dat iedereen z’n uiterste best doet om te groeien. In Nieuwe Koffie vonden we een partner die bereid is om op basis van prestatie mee te investeren in de groei van Charlie Temple. De lat ligt hoog, we kijken dan ook uit naar de resultaten.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht