Industry Wire

Geplaatst door a friend of mine

Chocomel lanceert ‘Lekker weertje’

Vorst, zon of kou? Chocomel deelt vanaf deze week vier weken lang dagelijks het enige échte dagelijkse weerbericht, gepresenteerd door – jawel – Jan Weerman.

Chocomel helpt ons door de winter en geeft hét antwoord op de vraag of je je Chocomel warm of koud moet drinken. Onder de noemer ‘Lekker weertje’ wordt elke dag een live weerbericht gepresenteerd op Facebook en Chocomel.nl. Digital agency a friend of mine, onderdeel van Dept, is verantwoordelijk voor het concept, creatie en videoproductie.

Luuk Hoskam, Brand Leader Chocomel licht toe: “Wij geloven dat onze fans gelukkig worden van de enige echte video content, uiteraard met een kleine knipoog. We zijn samen met a friend of mine het experiment aangegaan en hopen natuurlijk dat onze fans niet alleen massaal intunen, maar wellicht ook eens hun favo drankje op een andere manier drinken.”

Japie Stoppelenburg, creative director a friend of mine: “Met deze campagne laat Chocomel aan de fans zien dat ze wel in zijn voor een beetje humor, en het is erg tof dat Chocomel dit centraal durf te zetten in de nieuwe campagne. Social video is één van de belangrijkste manieren om consumenten te bereiken, dus we zijn benieuwd naar de resultaten.”

a friend of mine is onderdeel van Dept, een internationaal netwerk van leading digital agencies. Vanuit Europa en de US combineren ruim 500 talenten creativiteit, technologie en data voor digitale oplossingen die merken helpen te groeien en ons leven gemakkelijker maken www.deptagency.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht