Industry Wire

Geplaatst door Bizure

Christian Sinke nieuwe commercieel directeur van Bizure

Per 1 september draagt Anton Cnossen het stokje over aan Christian Sinke, die de rol van Commercieel Directeur bij Bizure op zich neemt. Christian is geen onbekende van TeamValue Group: eerder werkte hij als zelfstandig ondernemer bij TeamValue, met een focus op new business development.

Na een wereldreis van tien maanden met zijn gezin, is Christian weer terug op Nederlandse bodem. Na deze lifetime experience kiest hij er nu voor om in dienst te treden bij Bizure.

“Ik zei altijd: ik ga niet meer in vaste dienst,” vertelt Christian. “Dat is me meerdere keren gevraagd, maar ik wilde het ondernemerschap ontdekken. Kijken of ik op eigen benen kon staan, zonder de back-up van een vaste werkgever. Mede ingegeven door onze reisplannen. En ik heb genoten van die tijd. Het was succesvol, ik voelde me bij alle opdrachtgevers een volwaardig teamlid. Maar er zat altijd een kop en een staart aan die opdrachten. Tijdens onze reis besefte ik dat ik weer zin had om op lange termijn mee te bouwen aan een organisatie. En ja, daar past een vast dienstverband goed bij.”

Waarom Christian?
Anton Cnossen, die Christian destijds als zzp’er in het commerciële team verwelkomde, vertelt:

“Ik ben ontzettend blij dat Christian bij ons in dienst komt. Toen hij zich aansloot als zzp’er, hebben we samen de propositie van TeamValue en Bizure aangescherpt, marktonderzoek gedaan en klanten buiten ons netwerk opgezocht. Dat leidde tot de Trusted Advisory Service. Een belangrijke stap om ons verhaal compleet te maken. Christian snapt als geen ander hoe je klantbehoefte achterhaalt en vertaalt naar dienstverlening. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij samen met Marco Bizure verder laat groeien. Ik ga het vanaf de zijlijn met genoegen meebeleven.”

Marco, Service Delivery Manager bij Bizure, vult aan:

“Met de komst van Christian krijgen we er een ervaren commerciële kracht bij. Iemand die niet alleen helpt bij de groei van Bizure, maar ook actief meebouwt aan de verdere ontwikkeling van onze organisatie. Ik kijk er enorm naar uit om samen deze volgende stap te zetten!”

Wat gaf de doorslag?
“Anton en Anouchka zochten een strategisch partner. Iemand die samen met hen de organisatie verder kon brengen,” zegt Christian. “Mijn ondernemerschap – zowel zakelijk als privé – past daar perfect bij. En de missie van TeamValue en Bizure sluit naadloos aan bij wat ik belangrijk vind: waarde leveren voor de klant. Kijk bijvoorbeeld naar de klanttevredenheid bij Bizure: die is absurd hoog vergeleken met het marktgemiddelde. Alleen zijn we nog relatief onbekend. Daar wil ik met het team verandering in brengen. Onze eXperience Level Agreement (XLA) is een Unique Selling Point dat niet zomaar te kopiëren valt.”

Anton vult aan:

‘’De combinatie van eXperience Level Agreement (XLA) en de Trusted Advisory Service is in mijn ogen onwijs sterk. Hoe we onze CSP-dienstverlening daar vervolgens aan gekoppeld hebben met een innovatiebudget maakt het alleen nog maar krachtiger. We hebben ons businessmodel volledig ingericht op het verlenen van klantwaarde en zijn daarin 100% transparant in contracten. XLA zit echt in ons DNA en is van achter tot voor doorgevoerd in de organisatie.’’

Marco:

“Dankzij een stabiele operationele basis en de gestructureerde XLA-gesprekken met onze klanten ontstaat er steeds meer ruimte voor commerciële verdieping. Vooral op het gebied van het XLA-gevoel. Denk bijvoorbeeld aan het sterker positioneren van onze ‘No-Hassle’ KPI. Dat is een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening, en iets waar we als Bizure echt om bekend willen staan.”

Samen bouwen aan de toekomst
Christian:

“Bizure werkt inmiddels voor prachtige klanten zoals Berenschot, Air Miles en sinds kort het Nederlands Centrum Jeugdgezondheid (NCJ). Dat portfolio wil ik graag uitbreiden. Door mijn komst kan Anton zich volledig richten op TeamValue, terwijl ik samen met Marco de focus op Bizure leg. En niet onbelangrijk: tijdens de 1,5 jaar dat ik bij TeamValue en Bizure werkte, heb ik ook gewoon ontzettend veel lol gehad. Dat heeft er mede voor gezorgd dat ik deze uitdaging als Commercieel Directeur ben aangegaan.”

Anton:

“Nu Christian en Marco zich volledig op Bizure richten, kan ik me weer focussen op TeamValue. Onze consultancy- en projectentak. Daar zie ik veel kansen. Nu Bizure in goede handen is, heb ik weer de ‘headspace’ om vol in te zetten op het structureel verbeteren van IT-dienstverlening. Niet alleen bij TeamValue, maar als standaard in de markt.”

Marco vult aan:

“Doordat Christian het commerciële stuk op zich neemt, ontstaat er voor mij weer ruimte om me volledig te richten op de operatie. Voorheen combineerde ik beide rollen, en met de groei van Bizure werd dat soms best intensief. Het is dan ook ontzettend prettig dat Christian dat nu overneemt en we samen verder kunnen bouwen aan onze propositie.”

Ambities en inzichten
Christian:

“Duurzame groei met behoud van klanttevredenheid is mijn belangrijkste doel. Die twee gaan wat mij betreft hand in hand. Naamsbekendheid staat hoog op de agenda. Tijdens mijn eerdere periode bij TeamValue heb ik samen met marketing een werkwijze geïmplementeerd die ons onder de aandacht bracht bij de doelgroep, met een actieve rol voor bestaande referenties. Dat gaf direct resultaat. Nu Michelle (onze marketeer) en ik beiden volwaardig aan boord zijn – toen waren we nog extern en slechts twee dagen per week werkzaam – kunnen we hier nog meer aandacht aan geven. Dat wordt een feestje!”

Anton sluit af met een advies:

“Christian en Marco zijn niet bang om keuzes te maken, te experimenteren en te leren. Ze vormen een sterk en complementair team. Mijn advies: vertrouw op jullie intuïtie en de data uit de XLA-metingen. Daarmee maken jullie het verschil. Voor klanten en voor collega’s.”

Tot slot deelt Christian een persoonlijke les uit zijn reis:

“De reis heeft me veel inzichten gegeven. Vooral het laatste halfjaar was waardevol. Ik heb echt moeten leren reflecteren: de positieve punten uit je keuzes halen en leren van de minder goede. Soms was het confronterend. Je bent ineens 24/7 samen, zonder escape naar werk of vrienden. We waren naast papa en mama ook juf en meester. Dat leert je accepteren en loslaten dat het niet elke dag gaat zoals je wilt. Geduld wordt op de proef gesteld, en dat is oké. Ik ben resultaatgericht, wat goed past bij mijn rol. Maar ik heb ook geleerd dat sommige dingen tijd nodig hebben. Om in de reistermen te blijven: de reis ernaartoe, is net zo belangrijk als de bestemming zelf.’’

Christian zal samen met Marco van der Steijle, Service Delivery Manager, de koers van Bizure verder vormgeven en uitbouwen. Wil je meer weten over Bizure of kennismaken met Christian? Kijk dan op www.bizure.nl of neem direct contact op via +31 (0)6 11480362.

Over Bizure
Bizure werd vijf jaar geleden opgericht vanuit TeamValue Group. Naast het ontwikkelen van bedrijfskritische applicaties ontstond bij klanten de behoefte om deze ook zelf te beheren. Niet via traditionele IT-diensten, maar via een eXperience Level Agreement (XLA). Deze aanpak combineert technische kwaliteit met procesoptimalisatie en maximale klanttevredenheid.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht