Geplaatst door CM

CM bekroond tot Best Managed Company 2016-2017

Breda, 2 februari 2017 – CM behoort dit jaar wederom tot een van de beste geleide bedrijven van het Nederlandse midden- en grootbedrijf. Dat maakte Deloitte afgelopen donderdag 2 februari bekend. CM werd eerder bekroond tot Best Managed Company in de jaren 2010 tot en met 2015.

Deloitte organiseert het Best Managed Companies programma voor het negende achtereenvolgende jaar. CM deed dit jaar voor de zevende keer mee en werd wederom geselecteerd tot een van de best geleide bedrijven van Nederland. Hiervoor beoordeelde Deloitte de bedrijven aan de hand van het Business Maturity Model dat zowel het interne als externe bedrijfsprofiel in kaart brengt.

Jeroen van Glabbeek, CEO van CM: “Bij CM zit het in ons bloed om onze passie te volgen: doe wat je leuk vindt, doe waar je goed in bent. Deze aanpak maakt CM veerkrachtiger en flexibeler. We zijn er trots op dat we deze filosofie ook dit jaar weer hebben kunnen combineren met het zijn van een Best Managed Company. Dat betekent voor ons een bewijs dat we goed op weg zijn naar een mooie toekomst.”

Over CM:
CM is een technologiebedrijf dat werd opgericht in 1999. CM biedt bedrijven en organisaties de mogelijkheid om mobiele berichten (push, sms, voice) en mobiele betalingen af te handelen. CM heeft wereldwijd kantoren en biedt 20.000 klanten, waaronder KLM, WhatsApp enTakeaway.com, de mogelijkheid om in contact te blijven met hun klanten via sms, push, social messaging en betalingen. CM’s platform kan rekenen op meer dan 18 jaar ervaring, is zelfontworpen en wordt ondersteund door het Network Operations Center, dat 24/7/365 support biedt.