CM Group kondigt Signals 2022 conferentie aan: de laatste trends in relatiemarketing, loyaliteit, betrokkenheid en toekomstgerichte marketingstrategieën

CM Group kondigt Signals 2022 conferentie aan: de laatste trends in relatiemarketing, loyaliteit, betrokkenheid en toekomstgerichte marketingstrategieën
Brussel, 20 oktober 2022 – CM Group, leverancier van technologische oplossingen voor elke fase van de klantlevenscyclus, kondigt aan dat zijn jaarlijkse Signals conferentie deze maand terugkeert. Het virtuele evenement vindt plaats in de week van 24 oktober 2022 en biedt inzichten van CMO’s, CEO’s en wereldwijde analisten die de toekomst van marketing vormgeven, waaronder toonaangevende merken als PepsiCo, TGIFridays, Chipotle, The Atlantic, Brilliant Earth en vele anderen.
Tijdens de conferentie vinden er meer dan 30 sessies plaats; keynotes, panels en case studies – op het gebied van onder meer de detailhandel, CPG, media en uitgeverijen, restaurants en sport. CM Group zal de winnaars bekend maken van kleine zakelijke marketeers tot wereldwijde bedrijfsmerken die zero-party data gebruiken om consumenten nu en in de toekomst beter te binden, te werven, te personaliseren en uiteindelijk om loyaliteit op te bouwen. Dit doet Signals 2022 door een mix te bieden van thought leadership ideeën, expert analyses en rondetafelgesprekken met deelnemers die dagelijks innovatieve loyaliteitscampagnes creëren. Tijdens het evenement zullen de deelnemers zich niet alleen verdiepen in globale verhaallijnen, maar ook in gedetailleerde onderwerpen zoals marketing analyses.
“Signals 2022 is een educatieve en onderhoudende conferentie voor relatiemarketing”, aldus Tim Glomb, VP of Content bij CM Group. “Vergeet droge PowerPoint-presentaties en pratende hoofden met dezelfde dooddoeners. Signals 2022 is een evenement voor marketeers door marketeers met boeiende content van de grootste wereldwijde merken en thought leaders. Je kunt niet over engagement praten zonder engaging te zijn.”
Nu merken wereldwijd worden geconfronteerd met de noodzaak om meer te doen met minder, vormt relatiemarketing de sleutel tot het opbouwen van betere en effectievere banden met consumenten. Het thema van dit jaar is gericht op de vier stadia van relatiemarketing, met ervaringen uit eerste hand van wereldwijde marketeers. Signals 2022 wijdt een dag aan elk van de vier stadia met sessies die zijn ontworpen om te onderwijzen en te inspireren:
Maandag 24 oktober: Acquisitie – Leer hoe je van onbekende consumenten bekende klanten maakt door zero- en first-party data te verzamelen, om zo een databases op te bouwen en klanten als individuen te begrijpen. PepsiCo, SmartBox delen ervaringen en Forrester Research en Constellation Research op maat gemaakte analyses.
Dinsdag 25 oktober: Engagement – Ontdek hoe je een publiek crosschannel kunt begrijpen en betrekken, door te bepalen welke data belangrijk is en hoe te analyseren voor effectieve activering. De dag zal inzichten en succesverhalen bevatten van CPD Institute, Email connect, The GIST, Brilliant Earth, MS Schippers, USC Santa Barbara en The UK Football Association.
Woensdag 26 oktober: Personalisatie – Ontdek hoe je zero-party data en andere signalen kunt gebruiken om een dynamisch, just-in-time klantreis te leveren die gepersonaliseerd is via het juiste kanaal, met de juiste boodschap, op het juiste moment. Leer hier meer over tijdens sessies van The Atlantic, Kamera Express, Nashville Predators, The White Company en The Daily Upside.
Donderdag 27 oktober: Retentie – Ontdek nieuwe manieren om klanten te behouden en duurzame relaties te creëren door middel van emotionele loyaliteit, bewezen door best practices van enkele van de beste thought leaders in de business. Loyalty360, TGIFridays, Magnolia Bakery, Quality Wellnessresorts, Flavier en Caskers delen hun inzichten.
“Marketeers, groot en klein, beseffen allemaal dat ze niet alleen kunnen vertrouwen op gegevens van eerste en derde partijen om relaties met hun klanten te ontwikkelen”, zegt Chris Muscutt, hoofd MarTech bij PepsiCo. “Een belangrijk aandachtspunt voor ons is het zoeken naar mogelijkheden die verder gaan dan het verzamelen van traditionele gegevens om onze consumenten beter te begrijpen en hoe we hen nu en in de toekomst kunnen verrassen. Ons werk met CM Group heeft ons geholpen om zero-party data te gebruiken voor zowel het opbouwen van relaties als het plannen en leveren van een echte waarde-uitwisseling met al onze klanten, voor al onze merken.”
“Relatiemarketing betekent de klant centraal stellen in zakelijk leiderschap, strategie en activiteiten”, aldus R “Ray” Wang, hoofdanalist en oprichter van Constellation Research, Inc. “Dit evenement laat zien hoe toonaangevende bedrijven loyaliteitsmarketing in de praktijk brengen.”
Signals 2022 is gratis bij te wonen, met meerdere sessies die elke dag live worden gestreamd. Kijk op signals.cmgroup.com voor meer informatie over het evenement en om je aan te melden voor specifieke sessies.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.