Industry Wire

Geplaatst door Coebergh Communicatie & PR

Coebergh Communicatie & PR verwelkomt nieuwe opdrachtgevers

Coebergh bedient sinds kort een aantal nieuwe opdrachtgevers uit verschillende sectoren, zoals KFC (Kentucky Fried Chicken), Hard Rock Hotel Amsterdam American, fotobeurs Unseen Amsterdam en Forteiland Pampus. Ook Hotel De L’Europe en PAN Amsterdam maken sinds kort gebruik van de diensten van Coebergh. Gervaise Coebergh, oprichter van het bureau: “Natuurlijk zijn wij er ook in zware tijden voor onze opdrachtgevers en relaties. 24/7 waar nodig. Na een intensieve, spannende periode zien wij dat voor ons het zakelijk tij keert. Voor veruit de meeste van onze opdrachtgevers draaien wij inmiddels weer op volle toeren.”

De activiteiten die vanuit Coebergh worden uitgevoerd zijn zeer gevarieerd. Van issue management tot social media activatie. Ook personal PR, corporate PR, events, interne en crisis communicatie behoren tot het type dienstverlening waar Coebergh voor wordt ingezet door organisaties en professionals die hun (omzet)potentieel willen maximaliseren. Kiki Hirschfeldt, mede-eigenaar van Coebergh: “Zeker als gevolg van de uitdagingen die de wereldwijde crisis met zich meebrengt, blijkt onze kennis op het gebied van crisis PR en issue management zeer relevant. Zowel voor bestaande als nieuwe opdrachtgevers. Wij hebben op dat belangrijke deelgebied een stevig team aan boord, dat ook over juridische expertise beschikt.”

V.l.n.r. Het vernieuwde Hotel De l’Europe, foto van vorige editie PAN Amsterdam (fotocredits Aad Hoogendoorn) en een impressie van het nieuwe entreegebouw op Pampus (fotocredits Paul de Ruiter Architects).

Over Coebergh Communicatie & PR
Het onafhankelijke en prijswinnende Coebergh Communicatie & PR, opgericht in 1997 en geleid door Gervaise Coebergh en Kiki Hirschfeldt, bedient met een team van zo’n 20 communicatieprofessionals love brands, (inter)nationale marktleiders en innovators. Opdrachtgevers zijn onder andere IKEA, Auping, Veuve Clicquot, Kennedy Van der Laan, Marketing Drenthe, Rituals, Object Rotterdam, FrieslandCampina en Accor. Alle expertise voor crisistrajecten is aanwezig, waaronder juridische kennis. Voor social en online communicatie zijn eveneens specialisten in huis. Een ander expertisegebied is evenementenorganisatie, als onderdeel van een uitgekiende communicatiestrategie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht