Geplaatst door Colt

Colt ondersteunt cryptocurrency-uitwisseling van serviceprovider BITPoint Japan

Cryptocurrency exchange-serviceprovider BITPoint Japan Co. doet een beroep op Colt Technology Services om haar beveiliging te optimaliseren en efficiënter om te gaan met de benodigde resources om haar systemen te managen.

Blockchain-technologie is lastig te hacken. De veiligheid tijdens de uitwisseling van cryptocurrencies is echter mede afhankelijk van de infrastructuur waarop deze uitwisseling plaatsvindt. Om hierbij de veiligheid te waarborgen heeft BITPoint gekozen voor de betrouwbare en veilige infrastructuur van Colt Technology Services. BITPoint maakte de keuze op basis van Colt’s jarenlange ervaring in de financiële dienstverlening en beurshandel en hun brede scala aan beveiligingsoplossingen. Daarnaast heeft BITPoint Colt’s managed device services geïmplementeerd om efficiënter om te kunnen gaan met de benodigde resources voor systeemmanagement.

BITPoint focust zich op een betrouwbare, veilige uitwisseling van cryptocurrencies. Op basis van haar bewezen track record in Azië is het bedrijf ook de mogelijkheden aan het onderzoeken om uit te breiden naar de VS, Europa, het Midden-Oosten en Afrika.