Geplaatst door Commvault

Commvault reikt Belgische Partner Awards 2021 uit

Leuven, 23 november 2021 – Commvault heeft tijdens een huldigingsceremonie op hun partner event op het nieuwe kantoor in Leuven, vijf awards uitgereikt aan Belgische partners die een grote groei hebben gerealiseerd, of zich op een andere manier hebben te weten onderscheiden.

“Wij zijn ontzettend trots op alle partners waar wij mee samen werken’, aldus Pieter Jan van Steen, Country Sales Lead Belux bij Commvault. “Onze partners zijn erg belangrijk voor Commvault en met deze onderscheidingen willen we de erkenning die zij verdienen nog eens onderstrepen.”

SPIE Belgium ICS ontving de Rising Star 2021 award. “SPIE is sinds begin dit jaar een Commvault partner en hebben in dit korte tijdsbestek niet alleen hun toewijding aan Commvault getoond, maar ook bewezen onze samenwerking naar een hoger niveau te kunnen tillen“, aldus Van Steen.

Dieter Bogemans, Sales Manager bij SPIE Belgium ICS: “We werken graag samen met Commvault. Het contact verloopt vlot en daarnaast bieden de Commvault oplossingen een enorme meerwaarde aan onze klanten. Dat is nodig om competitief te zijn en blijven in deze markt. Het feit dat we deze award in ontvangst mochten nemen, is een vorm van erkenning voor al het harde werk dat wij de afgelopen periode hebben verricht en dat werpt nu zijn vruchten af.”

ATOS werd benoemd tot Best Global System Integrator 2021. “Eind vorig jaar hebben we een geweldige deal met ATOS gedaan. Dat heeft geleid tot frisse en energieke interactie zowel lokaal als in EMEA”, vertelt Van Steen.

Punit Sehgal, Head of Atos Belux: “We zijn vereerd dat Commvault ons heeft uitgeroepen tot ‘Best Global System Integrator’. De technologie van Commvault past perfect bij de diensten die we bij Atos aanbieden. Als Europees leider in cloud, cybersecurity en high performance computing bedienen we grote klanten in verschillende sectoren die vertrouwen op onze technologische expertise en kennis. Daarom hebben we ook behoefte aan goed presterende en betrouwbare partners die voldoen aan de hoge standaard die wij aan onze diensten stellen.”

Commvault reikte de award voor Best Alliance Partner 2021 uit aan Hitachi Vantara. Van Steen: “Commvault heeft een duurzame en stabiele relatie met Hitachi op verschillende niveaus binnen de organisatie. We werken fijn en nauw samen aan een verscheidenheid aan projecten. Hitachi is dan ook een van de grootste bijdragers aan het succes van het Commvault team in de Belux.”

Proximus Belgium ontving de award voor Best Service Provider 2021. “Proximus is een van de zeer gewaardeerde Managed Service Providers waar we mee samen werken in België. Samen met Proximus ondersteunen wij klanten als partner in hun digitale transformatie,”zegt Van Steen.

James de Clercq van Inetum-Realdolmen mocht de award voor Belgium Promoter of the Year in ontvangst nemen. “James is een echte promoter van de Commvault-oplossingen, zowel naar buiten toe als binnen zijn team. Het feit dat Commvault een belangrijke plek heeft in het portfolio dat Intetum-Realdolmen aanbiedt, hebben we grotendeels te danken aan de toewijding van James”, erkend Van Steen.

Over Commvault
Commvault is een wereldwijde leider in het leveren van data-gereedheid, waardoor klanten in staat zijn om op intelligente wijze gegevens te beheren met oplossingen die gegevens opslaan, beschermen, optimaliseren en gebruiken. Commvault-software automatiseert geestdodende IT-taken en laat gegevens harder werken voor klanten, zodat ze waardevolle inzichten kunnen verwerven voor hun bedrijf. Commvault-oplossingen werken zowel in de cloud als op locatie, waarbij gebruik wordt gemaakt van de digitale tools en procedures die al in gebruik zijn. Commvault-software, -oplossingen en -services zijn beschikbaar vanuit het bedrijf en via een wereldwijd ecosysteem van vertrouwde partners. Commvault heeft meer dan 2.300 hooggekwalificeerde medewerkers in dienst op markten over de hele wereld, is beursgenoteerd op NASDAQ (CVLT) en heeft zijn hoofdkantoor in Tinton Falls, New Jersey in de Verenigde Staten. Bezoek Commvault.com of volg ons op @Commvault.