Industry Wire

Geplaatst door MassMovement

Complete rebranding voor MassMovement

MassMovement is van online activatiebureau uitgegroeid tot full service bureau nieuwe stijl: strategisch, creatief en technisch, met de focus op resultaat. Wat ons onderscheidt van veel andere bureaus, is dat wij strategie, concepting, development, community management en advertising vanaf moment één mixen. Wat een project ook inhoudt. Een werkwijze die onderdeel is van onze opnieuw uitgevonden merkidentiteit. Bij dat nieuwe verhaal hoort een nieuwe vorm: een splinternieuw logo met bijbehorende huisstijl. Én de nieuwe pay-off ‘Mixen. Maken. Raken.’

Full service bureau nieuwe stijl
Met het aannemen van developers, content- en community managers, videospecialisten en een strateeg, zijn de projecten van MassMovement omvangrijker, complexer en interessanter geworden. Met ons team kunnen we nog efficiënter en effectiever waarde toevoegen in projecten. De video in de merkcampagne sluit beter aan bij de conversieboodschappen. De inkoop van media sluit naadloos aan op het werk van de community manager. En ons zelfgebouwde e-commerceplatform heeft er baat bij dat we ook het CRM-systeem kunnen koppelen.

Omdat we de techniek in huis hebben, zijn we in staat klanten meer te ontzorgen en sneller werk te leveren. Bovendien zijn we sparringpartner waar het gaat om innovatie. Wij zitten dicht op de klant en doen alles sámen met hen om met elkaar te kunnen groeien. Altijd met het scherpe oog voor resultaat dat in ons digitale DNA zit.

Samenwerken is elkaar versterken
Sinds twee jaar heeft Merlijn Hoek zich als Head of Strategy and Operations bij de directie van MassMovement gevoegd. Om het bureau naar een volgende stap te brengen, werd allereerst de nieuwe werkwijze geïntroduceerd, waarbij de focus ligt op samenwerken en kwaliteit. Zo zorgen we ervoor dat onze expertises elkaar versterken.

Nieuwe merkidentiteit
Met het veranderen van onze werkwijze, veranderde ook onze merkidentiteit. We hebben onszelf opnieuw uitgevonden. Ons merkverhaal en logo pasten niet meer bij wie MassMovement is. Dus ons verhaal werd in zowel tekst als beeld verteld. Merlijn: “Wat wij doen, hoe wij dat doen en waar wij voor staan, moest goed naar voren komen. Dat ons werk sterker wordt door samen met de klant disciplines te mixen, was leidend. De manier waarop je dat terugziet in het nieuwe logo, vind ik heel knap gedaan.”

Mixen. Maken. Raken.
Vergezeld met het nieuwe logo gaat niet alleen een nieuwe huisstijl, maar ook de pay-off ‘Mixen. Maken. Raken.’ “Het is de kern van wat we doen en hoe we het doen“, legt eigenaar Aadjan de Groot uit. “Het mixen van disciplines doen we natuurlijk niet zomaar, het gaat uiteindelijk om het resultaat dat we met onze klanten behalen. Wij maken werk om te raken.” Dit werk, onze nieuwe huisstijl en ons verhaal staan vanaf vandaag op onze compleet nieuwe website: massmovement.nl

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht