Geplaatst door Conduent

Conduent benoemt Srikanth Iyengar tot Group Chief Executive – Europa

LONDON, 1 mei 2017Conduent Incorporated, een leidende business services provider, heeft Srikanth Iyengar benoemd tot Group Chief Executive – Europa. Binnen deze rol zal Iyengar ervoor verantwoordelijk zijn om de transformatie en groei van het bedrijf binnen Europa vorm te geven.

“Srikanth brengt een enorme schat aan ervaring met zich mee op het gebied van groei en bedrijfsvoering binnen business services,” zegt Ashok Vemuri, CEO van Conduent. “Ik verwacht dat Conduent Europa dankzij een gerichte strategie en een efficiëntere en gestroomlijnde bedrijfsvoering onder zijn leiding een aanzienlijke rendabele groei zal maken.”

De medewerkers van Conduent Europa zijn gevestigd in 16 landen en werkzaam in verschillende sectoren waaronder transport, juridische en financiële diensverlening, HR, training, consultancy en customer care sector.

“Conduent Europa heeft als nieuwe regionale organisatie een sterk klantportfolio met leidende merken binnen verschillende sectoren,” aldus Srikanth Iyengar, Group Chief Executive – Europa bij Conduent. “Artificial intelligence, automatisering en andere digitale technologiën maken het verschil binnen de business process services markt. Conduent, één van de grootste providers van verschillende business process services ter wereld, staat vooraan als het gaat om het leveren van deze technologiën ten behoeve van bestaande klanten en prospects.”

Iyengar heeft zijn standplaats in het Verenigd Koninkrijk en gaat rapporteren aan de CEO van Conduent, Ashok Vemuri. Voor zijn benoeming bij Conduent was Iyengar werkzaam als Sales Officer bij Capgemini, waar hij tevens lid was van het Group Executive Committee. Binnen deze functie was hij verantwoordelijk voor de strategie van de wereldwijde accounts van het bedrijf. Daarvoor was Iyengar werkzaam als hoofd Europa en APAC bij iGate en werkte hij bij Infosys waar hij leiding gaf aan de Europese divisie Financial Services en het Verenigd Koninkrijk.

Over Conduent

Conduent (NYSE: CNDT) is de grootste leverancier ter wereld van verschillende business process services. De werknemers van het bedrijf zijn werkzaam voor een grote en diverse klantendatabase waaronder 76 Fortune 100 bedrijven en meer dan 500 overheidsorganisaties.

De veelzijdige diensten van Conduent bereiken iedere dag miljoenen mensen  inclusief tweederde van alle verzekerde patiënten in de VS en bijna negen miljoen mensen die reizen via tolsystemen. Of het nu gaat om digitale betalingen, verwerking van claims, uitkeringsadministratie, geautomatiseerd innen van tol, customer care of leren op afstand – Conduent beheert en moderniseert deze interacties om waarde te creëren voor zowel haar klanten als hun eindgebruikers. Meer informatie kunt u vinden op www.conduent.com.

Noot aan de reactie:  bezoek www.news.conduent.com om RSS feeds te ontvangen. Voor commentaar, visies en vooruitzichten over de industrie bezoek: http://twitter.com/Conduent, http://www.linkedin.com/company/conduent of http://www.facebook.com/Conduent.

Conduent is een trademark van Conduent Incorporated binnen de Verenigde Staten en/of andere landen.