Conferentie Performance Marketing Insights Europe kijkt naar de toekomst in Berlijn

Bristol, Verenigd Koninkrijk / Berlijn, Duitsland – 15 april 2014 – Ruim duizend performance marketeers zullen in juni afreizen naar Berlijn voor de conferentie Performance Marketing Insights: Europe. Met hoofdsponsors als Zanox, Tradedoubler, Flipit en RetailMeNot is dit evenement opnieuw verzekerd van de steun van koplopers in performance marketing.
De conferentie in Berlijn is de 6e Europese Performance Marketing Insights die georganiseerd wordt, en de eerste sinds de rebranding van a4uexpo in Amsterdam vorig jaar. Het belooft een internationale happening te worden gezien het succes van a4uexpo. Hier namen vertegenwoordigers uit meer dan 30 landen aan deel, en kwam ruim 25% van de deelnemers uit Nederland.
Korting op deelname
Om de Soundclouds en Zalandos van de toekomst aan te moedigen het evenement bij te wonen en performance als vast onderdeel van hun marketing mix te zien, stelt Performance Marketing Insights: Europe, exclusief voor start-ups enkele deelnamepassen met flinke korting beschikbaar. Hiermee maken beginnende ondernemingen kans op een besparing van ruim 50% op hun deelname. Elke aanmelding hiervoor wordt individueel beoordeeld.
Programma
Op de agenda tijdens dit tweedaagse event staan toonaangevende kopstukken en opinieleiders uit de branche die de ‘hot topics’ van vandaag bespreken, en de innovaties van morgen laten zien. Tijdens inspirerende toespraken, beschouwende en tot nadenken aanzettende sessies en diverse en voortdurende paneldiscussies komen alle aspecten en facetten van performance marketing aan bod. Van attribution tot multichannel, personalisatie tot customer journey en van device marketing tot display.
Het volledige programma wordt later deze maand bekendgemaakt, maar sprekers al bevestigd zijn onder andere Alexander Gösswein, DACH-Managing Director van,Criteo; Mark Walters, Managing Director van Affiliate Window en Christian Kleinsorge, CEO van Ingenious Technologies.
Gezien het feit dat het evenement plaatsvindt in de hoofdstad van Europese start-ups, is er extra aandacht voor de nieuwe generatie van performance marketing in Berlijn. Voor start-ups zijn focus op acquisitie en financiële stabiliteit van vitaal belang voor overleven en groei.
Performance Marketing
Waar grootschalige financiële steun en productinnovatie start-ups zeker kunnen helpen, biedt performance marketing een risicovrij alternatief om de noodzakelijke focus op klantenbinding en financiële zekerheid te ondersteunen. In een industrie waar een gezond verstand van technologie en innovatie hand in hand gaan, en die alleen in het Verenigd Koninkrijk al een waarde van bijna € 17 miljard vertegenwoordigd, kan performance marketing een online of digital start-up uitstekend helpen hun marketingactiviteiten meerwaarde te geven.
Deelname en tickets
Los van korting op een toegangsbewijs, kunnen start ups en kleine ondernemingen (MKB) die zich in Berlijn willen presenteren, zich aanmelden voor een gesubsidieerde start-up package om een plek op de exposantenvloer te bemachtigen.
De focus op de toekomst van de branche, komt ook tot uiting in het Performance Marketing Insights beursprogramma. Dit biedt hen die nog aan het begin van een carrière in performance marketing staan, de mogelijkheid het evenement gratis bij te wonen. Deze nieuwe generatie performance marketeers krijgt hierdoor de kans deel te nemen en in contact te komen met toonaangevende netwerken, bureaus, adverteerders en uitgevers. Dat kan op elk van de vele netwerkmomenten die tijdens de conferentie worden georganiseerd – van speednetworking sessies tot de legendarische networking party.
Er is vroegboekkorting beschikbaar tot 30 april. Hiermee kan tot €300 bespaard worden op een passe-partout. Tickets kunnen online besteld worden via http://www.performancemarketinginsights.com/14/europe/register/
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.