Geplaatst door Content Guru B.V.

Content Guru winnaar bij de European Tech Awards

Het Storm®-platform van Content Guru is tijdens de European IT & Software Excellence Awards van 2019 benoemd tot Vertical Application Solution of the Year.

Content Guru ontving de prijs tijdens een ceremonie in het Royal Garden Hotel in Kensington, Londen. De prijs erkent het uitstekende werk van Content Guru’s platform voor contactcenters in de cloud, storm, voor de noodtelefoonservice van de National Health Service (NHS) 111 in Londen.

Voordat de NHS 111 het storm-platform gebruikte, werden patiënten doorgestuurd naar een beschikbare gezondheidsadviseur, zonder de mogelijkheid om herhaalbezoekers te volgen of een patiënt prioriteit te geven, waardoor levens in gevaar zouden kunnen komen.

Het storm-team assisteerde NHS 111 in Londen om problemen op te lossen zonder de frustratie van de patiënten aan te wakkeren om onnodig van de ene lokatie naar de andere te worden doorverwezen. De Patient Relationship Management Solution (PRM) van het storm-platform stuurt bellers door naar dezelfde lokatie waar ze eerder mee hadden gesproken, waardoor het niet meer nodig is om hun symptomen te herhalen.

Na het in gebruik nemen van het storm Cloud Contact Center platform, heeft NHS 111 tot 50% + reductie gezien van het aantal ambulances dat moet worden uitgestuurd voor complexe patiënten met een zorgdossier. Onafhankelijke evaluaties hebben ook aangetoond dat 80% van de bellers in het zorgplan tevreden zijn met de verbeterde service.

Martin Taylor, hoofd gezondheidszorg bij Content Guru, zei: “Het is fantastisch dat Content Guru voor het derde jaar op rij een winnaar is bij de prestigieuze Europese IT & Software Excellence Awards. Ons werk met NHS 111 is een schitterend voorbeeld van het gebruik van integratie door storm om de algemene belervaring te verbeteren. Het gebruik van storm door de NHS is letterlijk levens aan het sparen, en het is geweldig om te zien dat het met deze awards wordt erkend. “