Content Management Bureau Crossphase in Top 250 Groeibedrijven van Nederland

Crossphase staat in de Top 250 Groeibedrijven van Nederland. Het Erasmus Centre for Entrepreneurship (ECE) en nlgroeit stelden deze lijst samen van snelgroeiende bedrijven. Het bureau helpt organisaties bij het vlekkeloos organiseren en maken van content. Crossphase groeit onder meer doordat steeds meer bedrijven zelf content uitgeven en inzetten op contentmarketing en storytelling. Meer dan 70 werknemers van Crossphase creëren, beheren en optimaliseren content voor bedrijven als Albert Heijn, Rabobank, DSM en NS.
Crossphase is de Nederlands marktleider op het gebied van contentmanagementservices. Het bedrijf houdt zich bezig met contentmanagement, webredactie, projectmanagement en consultancy. Ook innoveert de snelle groeier, door zich te specialiseren op het gebied van Conversation Design: de kunst en het ambacht van de chatbot.
Om tot deze snelle ontwikkeling te komen, maakt Crossphase gebruik van de zogenaamde Growth Assembly. Een uniek samenspel van de mens, zijn of haar kennis en een bloedfanatiek streven naar resultaat. Dat levert niet alleen fantastische verhalen op, maar ook een hoop welzijn. Want als iets voorop staat bij Crossphase, is dat het wel: welzijn van professionals en onderneming. Vitale professionals leveren immers een vitale organisatie op.
Eerder won Crossphase al 4 FD-Gazelle awards.
Over de Top 250
De Top 250 Groeibedrijven bestaat uit Nederlandse bedrijven die de meeste groei hebben laten zien in de periode van 2014 tot en met 2018. Deze bedrijven hadden een jaarlijkse groei van minstens twintig procent in omzet en/of werknemers, minimaal tien werknemers en een omzet van minstens vijf miljoen euro. Gezamenlijk hebben de 250 bedrijven uit de Top 250 Groeibedrijven in deze periode meer dan 40.000 banen (in FTE) gecreëerd.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.