Industry Wire

Geplaatst door Conversation24

Conversation24 gaat ook samenwerking aan met KeyReply

Al eerder maakte Conversation24 (voorheen LiveChat Service) bekend een global partnership aan te gaan met de Nederlandse payment provider Adyen en de Noorse mobile messaging provider LINK Mobility. Aan dit rijtje wordt nu ook KeyReply toegevoegd,

Aziatisch marktleider in chatbots en kunstmatige intelligentie.

Samenwerking

Om steeds verder in te spelen op de explosieve groei van de markt voor conversational commerce, hebben KeyReply en Conversation24 besloten hun oplossingen op elkaar aan te sluiten. Op deze manier wordt het eenvoudiger chatbots te integreren in het conversational platform van Conversation24. Bovendien biedt deze samenwerking de mogelijkheid een warme handover te realiseren, van chatbot, die de eenvoudige vragen kan afhandelen, naar echte medewerkers, wanneer een complexer antwoord nodig is.

Aziatische markt

KeyReply is marktleider in Azië en bouwt virtuele assistenten op basis van kunstmatige intelligentie om gesprekken voor klantenondersteuning en marketing te automatiseren. Om de interne productiviteit van bedrijven te verbeteren, heeft KeyReply ook gewerkt aan bots ter ondersteuning van human resources en om medewerkers te helpen bij het navigeren door complexe beleidsdocumenten. Door samen te werken ontstaat niet alleen de mogelijkheid deze technologie te integreren in het eigen platform, maar ligt voor Conversation24 ook direct de weg naar de

Aziatische markt open.

Compleet aanbod

In KeyReply heeft Conversation24 een partner die, net als de eerder genoemde partners, voorop loopt op haar vakgebied. ‘Als we kijken naar de specialismen van de verschillende partners in combinatie met onze eigen expertise en conversational software maken we in samenwerking met KeyReply wederom een grote stap naar een compleet aanbod.’, aldus Nick Blom, CEO

————————————– einde persbericht ————————————–

Over Conversation24

Conversation24 is één van de leidende Conversational Service Providers. Wij zien conversaties als het fundament van modern klantgericht ondernemerschap. Onze oplossingen en dienstverlening verlagen barrières en maken waardevolle dialogen mogelijk tussen klant en organisatie. Dit om sterke klantrelaties op te bouwen voor de lange termijn. In deze snel veranderende wereld vol interactie, biedt Conversation24 veelzijdige producten aan die verbinden, ontzorgen en groei faciliteren.

Over KeyReply

KeyReply was founded in 2014. KeyReply builds specialist Artificial Intelligence powered virtual assistants for enterprises to automate conversations for customer support and marketing. As a market leader in Asia, KeyReply supports multiple Asian languages to help companies scale up regional operations. To enhance companies’ internal productivity, KeyReply has also worked on bots to support human resources, and to help employees navigate complex policy documents.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht