Industry Wire

Geplaatst door a friend of mine

Ook CoolBest in zee met a friend of mine

Na andere FrieslandCampina merken als Chocomel, Mona en DubbelFrisss heeft nu ook CoolBest a friend of mine (onderdeel van Dept) aangetrokken om de social en video content te verzorgen.

Het gezamenlijk doel is volgens senior creative Olav van Dam van a friend of mine om CoolBest sterk en relevant in de markt te zetten: “Er heerste vanaf het begin al een zeer positieve vibe tussen onze mensen en die van CoolBest. Het wordt ook echt een samenwerkingsproces, een uitwisseling van ideeën. We willen door wederzijdse betrokkenheid tot het beste resultaat komen.”

Volgens Noor van der Lans, Brand Manager bij CoolBest, weet a friend of mine de link tussen merk en consument op originele en relevante wijze naar social te vertalen: “Zij zetten daarbij de consument altijd op de eerste plaats. Ook hun werkwijze spreekt ons aan; no nonsens en met de juiste drive. We kijken erg uit naar onze samenwerking dit jaar!”

a friend of mine is onderdeel van Dept, een internationaal netwerk van leading digital agencies. Vanuit Europa en de US combineren ruim 500 talenten creativiteit, technologie en data voor digitale oplossingen die merken helpen te groeien en ons leven gemakkelijker maken. www.deptagency.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht