Geplaatst door VodafoneZiggo

Corporate sites Vodafone en Ziggo fuseren tot VodafoneZiggo.nl

VodafoneZiggo introduceert een nieuwe corporate website, die de nadruk legt op storytelling en beeld. Tot deze week bestonden er nog twee losse corporate sites van Vodafone en Ziggo. Vanaf nu zijn deze samengevoegd tot één overzichtelijke en opvallend vormgegeven website met de verhalen achter VodafoneZiggo: www.vodafoneziggo.nl.

Dit jaar zijn de bedrijven Vodafone en Ziggo een 50/50 joint venture aangegaan onder de naam VodafoneZiggo. Vodafoneziggo.nl presenteert op de site de belangrijkste achtergrondinformatie over het bedrijf, zoals de historie, de merken, een nieuwsoverzicht, achtergrondverhalen, het duurzaamheidsbeleid, resultaten en vacatures. De site toont daarmee de verhalen achter het bedrijf en richt zich op uiteenlopende doelgroepen: pers, politici, maatschappelijke organisaties, werkzoekenden en (potentiële) klanten.

Nieuwe spot voor storytelling

“We wilden een uitnodigende plek creëren waar we ons verhaal kunnen vertellen”, aldus Maurice Ouderland, directeur Externe Communicatie. “Natuurlijk bestaat zo’n site voor een belangrijk deel uit statische informatie, zoals beleid en bedrijfsgegevens. Maar we willen vooral onze storytelling naar een hoger plan tillen. Via voorbeelden, interviews, verslagen, achtergrondverhalen en columns laten we zien waar we voor staan. De hoofdthema’s die we behandelen zijn: klantwaarde, samenleving, bedrijfscultuur, entertainment, innovatie & techniek.”

Het concept en de realisatie van VodafoneZiggo.nl is opgezet in samenwerking met het Amsterdamse designbureau DARE Digital, de content is voor het grootste deel gemaakt door de eigen redactie van VodafoneZiggo. Meer info op: www.vodafoneziggo.nl