Geplaatst door Dutch Digital Agencies

DDA breidt eerste kwartaal uit met negen nieuwe bureaus

Ook in 2016 groeit het ledenbestand van Dutch Digital Agencies (DDA) verder. In het eerste kwartaal verwelkomt DDA negen nieuwe leden en daarmee groeit het ledenaantal naar 111 leden. De nieuwkomers Alion, De Franse Kamer, Fresh Apple, Gracious Studios, Mavention, Nedbase, Oxyma, PauwR en Tahzoo vormen een mix van creatieve en technische digitale bureaus met een grote verscheidenheid aan kennis en kunde. Daarmee geven zij nog meer diversiteit aan de branchevereniging.

“We zijn er trots op dat we zijn toegevoegd aan het rijtje met beste bureaus van Nederland en dat we hierbinnen de Zeeuwse innovatie mogen vertegenwoordigen”, aldus Jaap Walhout (Nedbase). “Door de groei van online investeringen, resultaten en verantwoordelijkheden is het voor bureaus steeds belangrijker om bij te blijven. Dutch Digital Agencies is voor ons een hele mooie aanvulling hierop.” Ook Benno Lokhorst (Mavention) ziet kennisdeling als een belangrijk speerpunt om lid te worden van DDA.

Egbert Hendriks (Tahzoo) voegt daaraan toe: “We willen enterprise breed klanten kunnen ondersteunen met hun digitale transformatie. Die wereld is vandaag de dag zeer dynamisch en de problematiek bij onze klanten is zeer veelzijdig. Samenwerking met collega’s in de markt is nodig om de klant werkelijk business value te leveren in plaats van een deeloplossing. Daarnaast ondersteunen wij de rol van DDA als belangenbehartiger en vertegenwoordiger van het vakgebied, een rol die zij door de samenwerking met DDD nog beter kan uitdragen.”

“Door samen te werken met andere organisaties en instanties en de krachten te bundelen willen wij samen digitaal Nederland versterken. We streven naar een transparante markt die geleid wordt door creatieve en innovatieve technologische oplossingen. We zijn ervan overtuigd dat we hier via DDA een bijdrage aan kunnen leveren en op deze manier de professionaliteit van de branche kunnen waarborgen.” aldus Zakaria Amlal (Gracious Studios).

“Voor het realiseren van een echte omnichannel ervaring voor onze opdrachtgevers, is design en creativiteit onontbeerlijk geworden. Het is vandaaruit ook een logische stap om lid te worden van de branchevereniging met de beste digitale bureaus van Nederland.” vertelt Jos van Loo (Oxyma).

“Onze klanten en partners verdienen het beste en bij topprestaties leveren, hoort kennis en kunde”, vult Jan-Pieter Kroezen (Fresh Apple) aan. “Daarnaast zijn waardering en vertrouwen belangrijke elementen voor elke samenwerking. Dit hopen wij te kunnen brengen en halen bij DDA.”

Leden trekken ook weer nieuwe leden aan, zo vervolgt Pieter Voogt (PauwR Digital Marketing). “DDA ontwikkelt zich nadrukkelijk in de breedte, daardoor leek het steeds meer opportuun om met PauwR aansluiting te zoeken. Gesprekken met vier verschillende leden deden de rest. Zonder uitzondering waren ze enorm positief en achtten ze DDA van meerwaarde voor PauwR én andersom. Dus ik voel me tegelijk vereerd én gevleid om toe te mogen treden tot dit selecte gezelschap.”

Niels Bovendeur (Alion) vraagt zich af waarom ze nu pas lid zijn geworden van DDA: “Kijkend naar het werk dat wij verrichten en de internationale accounts die wij bedienen, hadden we al jaren lid moeten zijn. We komen het nu goedmaken.”

Dutch Digital Agencies (DDA) staat sinds 2002 voor haar leden, toonaangevende digitale bureaus van Nederland en werkt als branchevereniging en kennisplatform in deze groeiende branche. DDA stimuleert actief het creatieve en innovatieve vermogen van de digitale industrie en de interactie tussen de aangesloten bureaus.