Industry Wire

Geplaatst door DelanoPR

DelanoPR verspreidde nieuws in kaartenbranche voor Baaij Light House

In vergelijking met vorig jaar worden er drie keer meer kaarten verstuurd. Erg veel vraag is er naar kaarten waar een gedicht, lied, Bijbeltekst of spreuk op staat. De verkoop van (christelijke) kaarten heeft een vlucht genomen sinds de intelligente lockdown; aldus ondernemer Gert Baaij. Dat is één van de Coronatrends die DelanoPR in opdracht van marktleider Baaij Light Cards verspreidde. DelanoPR stuurde berichten over de bevindingen van Baaij Light Cards en trok daarmee de aandacht van de media. Het zorgde voor locale en regionale publiciteit bij Blik op Lisse en de Bollenstreek Omroep, op Haarlemmermeer Business Plaza, HC Nieuws, in het Witte Weekblad, Indy Media én op ondernemersplatform WeesMeer.

Steun lokale ondernemers
”Door een kaart in de winkel vast te houden, voel je de emotie: met deze mooie wenskaart ga ik een ander persoon blij maken. Of: dit kaartje neem ik mee voor mezelf.” Er zijn verschillende oproepen gedaan om de plaatselijke winkels te steunen. Ondernemer Gert Baaij is blij met deze koop-lokaal initiatieven en wil mensen graag op het hart drukken om de wenskaarten vooral bij de plaatselijke winkels te kopen. Baaij Light Cards is één van de marktleiders op het gebied van christelijke wenskaarten. Het bedrijf levert collecties wenskaarten aan de b2b doelgroep: (christelijke) boek- en vakhandel in Nederland en België.

De huidige publiciteit van Baaij Light Cards ontdekken? Ga nu naar: https://www.facebook.com/pg/DelanoPR/photos/?tab=album&album_id=2974768445943446.

Meer over Baaij Light Cards ontdekken? Ga nu naar: https://www.baaijlightcards.nl/.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht