Geplaatst door Dell

Dell presenteert zijn nieuwe gaming desktop en All-in-One’s voor topprestaties bij gaming en VR

Amsterdam Dell introduceert twee nieuwe all-in-one’s (AIO) en een nieuwe gaming desktop binnen de zeer populaire Inspiron PC-productlijn. De producten zijn per direct beschikbaar via Dell.com en kunnen binnenkort aangeschaft worden via het retailkanaal. De nieuwe line-up van Dell omvat de Inspiron 27 7000 All-in-One (AIO), de Inspiron 24 5000 All-in-One en de nieuwe Inspiron Gaming Desktop, de eerste gaming desktop binnen het snelgroeiende Inspiron Gaming-portfolio. Dell maakt bij deze producten gebruik van vernieuwende technologie, waaronder de bekende, vrijwel randloze InfinityEdge displays en ‘Ready for VR’-configuraties. Hiermee kun je via high end VR-headsets zoals HTC Vive en Oculus Rift indrukwekkende ervaringen beleven.
Dankzij de InfinityEdge display-technologie – die voor het eerst beschikbaar is op de Inspiron AIO-lijn – zorgen de nieuwe Inspiron 27 7000 AIO en de Inspiron 24 5000 AIO van Dell voor een geweldige kijkervaring voor multimedia-entertainment en streaming. De displays hebben een strak en compact design dat past in elk thuiskantoor en/of studeer- en woonkamer.
Dell brengt ook zijn VR-ervaringen naar de Inspiron-lijn, waardoor deze technologie bereikbaar is voor iedereen. Dell is de enige OEM in de industrie die end-to-end VR-oplossingen biedt: van VR-content-creatie en playback tot en met aanbieden van die content via Dell cloud-servers en -infrastructuur. Met de nieuwe ‘Ready for VR’ Inspiron Gaming Desktop en AIO wordt Dell een belangrijke speler die brede adoptie van deze technologie mogelijk maakt.
‘”Door continu te innoveren met onze PC-designs en -ervaringen is de groei in PC-verkopen afgelopen zeventien kwartalen doorgezet”, zegt Ray Wah, senior vice president en general manager van Dell Consumer and Small Business Product Group. “Omdat meer mensen dan ooit films streamen, gamen en VR-content gebruiken op hun pc’s, zorgt Dell dat zij dit op de best mogelijke manier kunnen doen met optimale video- en audio-ervaringen. De nieuwe Inspiron All-in-Ones en de Gaming Desktop maken dit mogelijk.”
Inspiron Gaming Desktop
Dell kan bogen op meer dan twintig jaar aan ervaring met PC-gaming en levert daarom zijn Inspiron gaming-lijn met zeer krachtige prestaties en hoge kwaliteit. De pc’s zijn gebouwd voor gamers die op zoek zijn naar competitief voordeel tegen een goede prijs. Dell wil krachtige gaming-oplossingen bieden voor allerlei soorten gamers, zelfs voor e-sport-atleten.” De vanafprijs voor de nieuwe Inspiron Gaming Desktop is 599,99 dollar.
In navolging op de zeer succesvolle Inspiron 15 Gaming laptop, ondersteunt de nieuwe Inspiron Gaming Desktop de laatste AMD multicore Ryzen-processoren met SenseMI, dat op dynamische manier het stroomverbruik, taak-routing en kloksnelheid optimaliseert voor exceptionele responsiviteit en prestaties tijdens het spelen van games, streamen of het gebruik van VR. Deze desktops zijn ontworpen met het oog op mogelijke uitbreiding en beschikken over een stroomvoorziening tot wel 850 watt voor het ondersteunen van dual discrete graphics, ‘Ready for VR’ grafische kaarten, tot wel 32GB DDR4 geheugen, geavanceerde koelingsopties en Waves MaxxAudio Pro met Performance 7.1 Channel HD-audio. Ze beschikken tevens over een SuperSpeed USB 3.1 Gen 1 Type C-poort en tot zes SuperSpeed USB 3.1 Gen 1-poorten in totaal. Dell biedt een ruime keuze uit harde schijven met hoge capaciteit (SSD en dual drive) plus tot wel vijf slots voor toekomstige storage upgrades.
De Inspiron Gaming Desktop is ook aan de buitenzijde zeer aantrekkelijk dankzij zijn opvallende design waarbij de binnenzijde van het systeem zichtbaar is. De pc is voorzien van geavanceerde ventilatie en een airflow die middels Polar Blue LEDs verlicht wordt.
INSPIRON 27 7000 AIO
Premium AIO ontworpen vanaf de basis speciaal voor VR
De Inspiron 27 7000 AIO is vanaf de basis ontworpen als VR- en entertainmentsysteem voor thuis en staat voor pure schoonheid op elke inch van het beeldscherm. Zijn vrijwel randloze InfinityEdge display van 27 inch met resolutie tot 4K UHD en hoogstaande audio, zorgen voor geweldige audio-visuele ervaringen. De AOI beschikt over de meest recente multi-core Ryzen AMD-processoren en AMD Polaris RX500 Series graphics waarmee virtual reality, multimedia-content en alles daar tussenin, echt tot leven komen. Hij is beschikbaar in een strakke, zilveren kleur en wordt geleverd met technologie zoals Windows Hello One-Look login, Far-Field Speech Recognition met Cortana, USB Type-C 3.1 en Dual Drive-opties met SSD storage. De Inspiron 27 7000 AIO is binnenkort wereldwijd beschikbaar voor de vanafprijs van 999,99 dollar.
INSPIRON 24 5000 AIO
De AIO met de beste videostreaming
Omdat pc’s vaak worden gebruikt voor videostreaming, heeft Dell de beste AIO gemaakt voor het streamen van video’s en voor het gebruik van multimedia. De nieuwe Inspiron 24 5000 AIO beschikt over de nieuwe SmartByte-technologie, die samen met én exclusief voor Dell is ontwikkeld. Deze helpt bij het voorkomen van buffering wanneer content wordt gestreamd. De software brengt belangrijke streams in kaart en geeft videoverkeer voorrang op minder belangrijk netwerkverkeer zodat video’s en films altijd zonder onderbreking kunnen worden afgespeeld.
Dankzij zijn InfinityEdge IPS FHD touch display van 24 inch, de laatste 7e generatie AMD-processoren en AMD Polaris RX500 graphics, biedt deze nieuwe AIO, krachtige prestaties en zeer betrouwbaar beeld. Hij is beschikbaar in een strakke, witte vormgeving en standaard waarmee het de ideale pc is voor in de woon- of studeerkamer. Hij wordt geleverd met Windows Hello One-Look login, Far-Field Speech Recognition met Cortana, USB Type-C 3.1 en Dual Drive-opties met SSD storage. De Inspiron 24 5000 AIO is binnenkort wereldwijd beschikbaar voor de vanafprijs van 699 dollar.
————-
Over Dell Technologies
Dell Technologies is een unieke familie van bedrijven die organisaties voorziet van een essentiële infrastructuur voor het vormgeven van hun digitale toekomst, het ingrijpend verbeteren van hun ICT-omgeving en het beschermen van hun belangrijkste bedrijfsmiddel: informatie. Het bedrijf bedient klanten van elke omvang in 180 landen, variërend van 98% van alle Fortune 500-ondernemingen tot individuele consumenten. Dell Technologies beschikt over het meest uitgebreide en innovatieve aanbod van ICT-oplossingen binnen de branche, van de rand van het netwerk tot de cloud.