Geplaatst door DEN

DEN Smart Home één van de 50 Nederlandse deelnemers aan CES 2020

Na vele positieve reacties op de innovatieve smart home solution die DEN Smart Home tentoonstelde tijdens CES 2019, is DEN Smart Home voor de tweede keer één van de 50 Nederlandse startups die vanuit TechLeap deelneemt aan de CES 2020 in Las Vegas. Baanbrekende technieken worden geboren tijdens CES: het wereldwijde podium waar innovaties van de toekomst geïntroduceerd worden. Tijdens CES 2020 laat DEN zien hoe gemakkelijk, veilig en slim een Smart Home is.

DEN maakt van elk huis een Smart Home

Of je nu een pakketbezorger verwacht, een klusjesman of de hondenuitlaat: je hoeft er niet meer voor thuis te blijven. Door het slimme DEN smartlock, dat samenwerkt met de DEN smartphone-app, creëer je te allen tijde een veilige omgeving rondom je huis en kies jij wie je wel en niet binnenlaat. Door een camera met speaker toe te voegen aan de DEN Solution weet je altijd wie er toegang vraagt tot jouw voordeur.

Ontwikkelen op basis van de juiste prioriteiten

Al sinds 2011 is DEN Smart Home bezig om het meest veilige en slimme slotensysteem te ontwikkelen. Toen DEN in 2018 bericht kreeg dat ze geselecteerd was om haar product te introduceren op de CES 2019, raakte de ontwikkeling in een stroomversnelling. Na vele optimistische geluiden op CES 2019 heeft DEN Smart Home afgelopen jaar ook haar entree gemaakt op de CEDIA beurs in Denver. Momenteel is het bedrijf bezig om het eerste productiemodel te ontwikkelen. Tijdens elke fase van ontwikkeling heeft DEN Smart Home de belangrijkste waarden hoog in het vaandel staan: gemak en onaflatende veiligheid.

De doelstelling is om na de CES 2020 een nulserie te produceren en het product te introduceren in de markt.

Een dynamische en geïntegreerde innovatie

De slimme innovatie van DEN Smart Home is geschikt voor vele industrieën. Dat zie je ook in de uitgesproken interesse in DEN van grote internationale merken. Het dynamische slotensysteem maakt van elk pand een smart home. Door integratie met je smartphone kun je elke deur op afstand op slot doen en openen. Daarbij is DEN Smart Home de producent van het eerste smart home systeem waarbij aan de buitenkant van de deur niet te zien is dat deze is beveiligd met een smartlock.

DEN Smart Home creëert de toekomst: een toekomst van veiligheid en gemak, altijd en overal.