Industry Wire

Geplaatst door Dept

Dept wint e-commerce pitch Holland & Barrett

Holland & Barrett heeft Dept gekozen als nieuwe global e-commerce partner. Met deze digitale transformatie wil de gezondheidswinkelketen zich niet alleen focussen op het verkopen van retail producten, maar zich ook op dienstverlenend vlak verder ontwikkelen.

Na een driedaagse hackathon kwam Dept als winnaar uit de bus. Volgens verwachting wordt in het voorjaar de eerste fase van het project afgetrapt, waarna de website door het jaar heen wordt geoptimaliseerd en in verschillende markten wordt uitgerold.

“We gaan een spannende, maar bovenal leuke tijd tegemoet”, aldus Matt Poole, digital delivery director bij Holland & Barrett. “Met de hulp van Dept zijn we in staat om onze digitale know-how nog verder te ontwikkelen.”

Brian Robinson, managing director Digital Teams bij Dept: “We worden enthousiast van ambitieuze organisaties die samen met ons hun digitale doelen willen verwezenlijken. We kijken ernaar uit om gezamenlijk de ambities van Holland & Barrett waar te maken.”
Wij zijn Dept – een internationale agency met meer dan 1.000 ervaren denkers & doeners. Eén agency waar creativiteit, technologie en data samenkomen. Wij helpen met het opnieuw uitvinden & versnellen van jouw digitale werkelijkheid door het creëren van ervaringen die mensen willen en organisaties nodig hebben. www.deptagency.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht