Industry Wire

Geplaatst door Storyboard

Digital Brand Manager Tele2 Valéry Gresnigt stapt over naar influencer- en contentspecialist Storyboard

Valéry Gresnigt is per 1 april aangetreden als COO van Storyboard, specialist op het gebied van influencer-marketing en branded content. Bij Tele2 was Gresnigt verantwoordelijk voor de digital footprint, waar hij een compleet nieuw branded content platform en social campaigning strategie optuigde. Voorheen vervulde hij diverse rollen bij onder meer Vice, Pernod Ricard, L’Oreal en was hij als mede-eigenaar en oprichter van Source Festival actief in de festivalwereld.

Oprichter en Managing Director, Martijn de Kemp: “We zijn er bij Storyboard in geslaagd om ‘influencer-marketing’ te verheffen van niche mediamiddel tot schaalbaar mainstream mediamiddel. Een succes dat we te danken hebben aan de optelsom van een sterk en exclusief data-gedreven influencer-netwerk, concepting, in-huis productie en mediadistributie. Dankzij deze geïntegreerde oplossing kunnen we grote doelgroepen, van jong tot oud, op een relevante en effectieve manier bereiken én engageren. De komende jaren zal influencer- en content-marketing zich verder consolideren in de traditionele mediamix. Met de komst van Valéry als COO zetten we een fundamentele stap in de verdere professionalisering van onze operatie, en bereiden we ons voor op de groei die we vorig jaar hebben ingezet”.

Valéry Gresnigt: “In mijn vorige rol bij Tele2 heb ik ervaren dat het medialandschap nog nooit veranderlijk is geweest. Storytelling en influencer-marketing winnen sterk aan terrein, terwijl de effectiviteit van traditionele mediatypen flink terugloopt. Met als gevolg dat storytelling niet meer weg is te denken uit de traditionele mediamix. Bij Tele2 merkten we dit al, toen de content-projecten van Storyboard bijzonder effectief scoorden op meerdere brand KPI’s. Nu, bij Storyboard, kijk ik ernaar uit om mijn kennis en ervaring van zowel klant- als bureauzijde toe te passen, zodat we toe kunnen werken naar exponentiele groei. De komende jaren zal ik mij richten op het intern en extern ontplooien van onze kernwaarden; service, kwaliteit, creativiteit en resultaatgerichtheid, maar ook op de verbreding van onze diensten. Daar heb ik ongelofelijk veel zin in.”

Over Storyboard

Storyboard is een strategisch en creatief branded content bureau, dat middels een in house productie-unit en een eigen distributienetwerk van leading influencers (celebrities, muzikanten en sporters), digitale media-oplossingen ontwikkelt en distribueert voor o.a. merken als Heineken, ASICS, Rituals en Tele2.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht