Industry Wire

Geplaatst door Tomorrowmen

Digital marketingbureau Tomorrowmen valt in de prijzen met unieke jongerencampagne voor uitvaartverzekeraar Yarden

Het snelgroeiende marketingbureau Tomorrowmen uit Groningen is gisteravond in de prijzen gevallen bij de Programmatic Awards met een marketingcampagne die zij bedachten voor uitvaartverzekeraar Yarden. Met een innovatieve campagne wisten zij via online media jongeren te interesseren en aan te zetten tot het afsluiten van een uitvaartverzekering.

De Programmatic Awards werden gisteravond in Amsterdam uitgereikt door IAB Nederland, een onafhankelijke branchevereniging voor digital advertising en marketinginnovatie. Tomorrowmen won de vakprijs in de categorie Branding & Awareness.

Yarden vroeg Tomorrowmen na te denken over een marketingcampagne voor de doelgroep jongeren tussen de 18 en 35 jaar. Tomorrowmen bedacht hiervoor een vernieuwend concept waarbij jongeren online getarget worden met uitingen rondom ‘life events’, passend bij de fase van hun leven en de media waarop de doelgroep zich bevindt. Uit vooronderzoek bleken dit ideale momenten om bij jongeren bewustwording te creëren, ze vooruit te laten denken en zelfs te stimuleren om een uitvaartverzekering af te sluiten.

De jury van de Programmatic Awards vond het koppelen van media inzet aan belangrijke levensgebeurtenissen erg goed bedacht. Ze roemden de pragmatische aanpak van Tomorrowmen bij deze uitdagende case en de succesvolle campagneresultaten.

Jos Keuning, Sr. digital marketing consultant bij Tomorrowmen, is enorm trots op de award: “We zijn super blij met deze prijs, met name omdat we het creatief concept zelf vormgaven en met het slim inzetten van verschillende media zulke succesvolle resultaten hebben geboekt voor Yarden.”

De prijs krijgt een eervol plekje in THE PLAYGROUND op het Zuiderpark, waar het team kantoor houdt. Tomorrowmen is onderdeel van marketinggroep 1UP, waaronder ook Amazon specialist AMAZIN en creatief bureau TRGR vallen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht