digitalAudience benoemt datatech goeroe Jonathan Petrino als adviseur

digitalAudience kondigt aan dat de marketing technology expert Jonathan Petrino is toegetreden tot het bedrijf als Strategisch Adviseur. Zijn benoeming komt op hetzelfde moment dat digitalAudience internationaal uitbreidt en nieuwe producten en diensten lanceert.
Petrino brengt 14 jaar online marketing en e-Commerce ervaring mee. Tot voor kort werkte hij bij Signal een bedrijf dat gespecialiseerd is in Identity Management. Hij heeft daar diverse internationale leidinggevende functies bekleed. Hij was bij Signal maar ook bij Oracle verantwoordelijk voor o.a. de Strategic Sales en Customer Succes Management. Petrino heeft daarnaast ook gewerkt voor Expedia, Thomson Reuters, Responsys, en is momenteel Vice-President bij het voice data bedrijf DialogTech.
“Dit is een spannende en enerverende tijd om bij digitalAudience aan te sluiten, omdat zij internationaal uitbreiden om zo nog meer marketeers te helpen bij het slimmer gebruiken van hun eigen data,” aldus Petrino. “Het ecosysteem voor data en advertenties verandert ontzettend snel, vooral in Europa. digitalAudience pioniert in deze markt en zorgt met haar producten en diensten ervoor dat merken een sterkere relatie kunnen opbouwen met hun consument/afnemer.”
“De brede ervaring van Jonathan in data onboarding, identificatie en marketing technologie zal ons helpen de groei te versnellen en onze klanten beter te ondersteunen in deze periode waarbij de organisatie internationaal en nationaal doorgroeit”, aldus Ruben Niet, oprichter en CEO van digitalAudience.
Dit persbericht geeft aan hoe hard digitalAudience groeit, aangezien het bedrijf onlangs ook Bastiaan Spaans als Chief Commercial Officer heeft benoemd en plannen heeft om een nieuw kantoor in Stockholm te openen. Voor meer informatie over digitalAudience, check: https://digitalaudience.io
Over digitalAudience
digitalAudience is een technologie leverancier met een focus op innovatieve digital marketing oplossingen. Het bedrijf is opgericht in 2015 en heeft een technologie ontwikkeld waarbij zij online -en offline data kan koppelen, waardoor het mogelijk is om effectievere digitale marketing campagnes op te zetten. Door het onboarden van klantdata kunnen marketeers hun 1st party offline CRM data verrijken met de uitgebreide datasets van digitalAudience en haar datapartners.
Inmiddels werken 45 van de Top 100 adverteerders en bijna alle mediabureaus in Nederland samen met de data-oplossingen van digitalAudience. digitalAudience heeft een eigen technologie ontwikkeld waardoor een naadloze integratie met de toonaangevende wereldwijde DSP-en DMP-platforms, waaronder DoubleClick, Adobe en Adform is gerealiseerd. Daarnaast werkt digitalAudience volledig in overeenstemming met de Europese Privacy Wetgeving, de GDPR.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.