Geplaatst door Dept

Een digitale transformatie voor Maandag®

In een wereld met een digital-first mindset is digitale serviceverlening een must. Daarom werkt Maandag® samen met Dept aan een digitale transformatie die inzet op het verbinden van professionals, opdrachtgevers en hun interne organisatie.

Bij het platform dat Dept en Maandag® op dit moment ontwikkelen staat ‘verbinding’ tussen verschillende betrokken partijen centraal. Dit betekent dat klanten van Maandag® – professionals, opdrachtgevers en hun interne organisatie – elkaar dankzij deze digital first diensten eenvoudiger weten te vinden. Dit platform, dat dankzij de expertise van Dept en de relevante data van Maandag® tot stand is gekomen, leidt tot verbetering van de online gebruikerservaring en service.

NIEUWE BUSINESS MODELLEN
Op dit moment lopen er meerdere onderzoeken voor nieuwe digital first services die Maandag® in de nabije toekomst gaat testen. Zo vindt de transformatie vanuit twee kanten plaats – door interne processen en werkwijzen te digitaliseren en daarnaast door extern nieuwe business modellen naar de markt te brengen.

TRANSFORMATIE IN GANG
Jacqueline Post, Chief Marketing Officer bij Maandag®, leidt de transitie. Zij heeft uitgebreide ervaring in marketing en digital bij o.a. Funda en Eneco. Onder leiding van Post is het digital team belangrijke stappen aan het zetten en wordt voor het einde van dit jaar deze samenwerking al zichtbaar. “Samen met Dept kunnen wij versnelling maken in onze digitale transitie en helpen zij ons scherpte te krijgen in onze ambities en visie op deze transitie.”

Maandag® heeft de digitale transformatie van haar business hoog op de agenda staan. “We zijn superblij dat Maandag® Dept gekozen heeft om deze visie te vertalen naar top notch experiences voor hun klanten en medewerkers. Dit zal Maandag® echt onderscheidend maken in hun branche”, aldus Danijel Bonacic, Strategy Director bij Dept.