Geplaatst door Dirk

Dirk stuurt eigen kersttruck de weg op

Dirk van den Broek bedankt in het jubileumjaar op wel heel bijzondere wijze zijn klanten voor hun trouw: met een online commercial met een knipoog naar die andere rode vrachtwagen.

Het is de eerste keer dat Dirk van den Broek een online commercial maakt. Daarin is te zien dat ook de eigen bakkers en vrachtwagenchauffeurs zich van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat inzetten om de klanten van Dirk een smakelijke en voordelige kerst te bezorgen. Directeur Marcel Huizing: ”Vanwege ons 75-jarig jubileum hebben we al op veel verschillende ludieke manieren onze klanten bedankt voor hun jarenlange trouw. Zo tegen het eind van het jaar wilden we ook weer iets bijzonders doen. Gelijk een mooie gelegenheid om iedereen fijne kerstdagen en een mooi 2018 te wensen. Het leuke is dat een chauffeur van ons eigen transportbedrijf de hoofdrol speelt in de commercial. In alle opzichten is deze online ‘kerstwens’ dus typisch Dirk.”

De commercial is te bekijken via https://youtu.be/OE94pDN3CzU

Dirk

Het familiebedrijf Dirk van den Broek omvat 120 winkels met een kwaliteitsdiscountformule. Dirk winkels zijn gevestigd in Noord- en Zuid-Holland, Noord-Brabant, Utrecht, Gelderland, Flevoland, Overijssel, Friesland en Zeeland. Kijk voor meer informatie op www.dirk.nl.

Dit jaar bestaat Dirk 75 jaar. Dirk van den Broek opende op 13 juni 1942 op 18-jarige leeftijd in Amsterdam zijn eerste winkel. Bijzonder is dat hij het jubileum nog zelf mee viert. Meer informatie over de historie van Dirk: www.dirk.nl/over-dirk/geschiedenis

De supermarktketen is sinds 1 januari 2009 onderdeel van Detailresult Groep NV. Detailresult Groep NV heeft behalve diverse supermarktformules ook eigen productiebedrijven, diverse distributiecentra, verscentrales en transport. Tot slot zijn er aan het bedrijf gelieerde tuincentra en slijterijen. Kijk voor meer informatie op www.detailresult.nl.