DPA en Dept zetten persoonlijke basis centraal op nieuwe website

DPA Professionals heeft digital agency Dept groen licht gegeven om hun website een nieuwe boost te geven. Het bedrijf, dat zich focust op detachering voor een breed scala aan verschillende vakgebieden, wil daarmee zowel de groei van hun professionals als de uitbreiding van het bedrijf digitaal meer vorm laten geven.
De ontwikkeling van de nieuwe website, die wordt onderverdeeld in drie fases, is onderdeel van het digitale transformatie programma van DPA. Na een discovery sprint wordt de basis gelegd voor een eerste versie, waarna er verder gewerkt wordt aan de personalisatie van de website.
Persoonlijke groei centraal
Sander Verwaaijen, account manager bij Dept: “DPA is écht een mensenbedrijf. Hun focus op persoonlijke groei moet daarom ook op digitaal vlak centraal staan. Het bedrijf zelf maakt inmiddels grote stappen. DPA heeft net een nieuwe uitstraling ontwikkeld die beter aansluit bij haar doelgroepen. De website kon daarbij een overzichtelijke update gebruiken zodat het brede aanbod van vakgebieden beter naar voren komt.
“DPA wil dat mensen zichzelf kunnen matchen met onze opdrachten zodat de juiste match tussen kandidaat en opdrachtgever ontstaat”, voegt Wouter Hylarides toe, Digital Strategy Manager bij DPA. “Naast skills zijn persoonlijkheid, ambitie, leerdoelen en ondernemerschap nog veel belangrijker. Wij vinden het belangrijk dat DPA’ers een klik voelen met de organisatie en deze persoonlijke basis komt op de nieuwe website daarom veel meer naar voren.” In Dept hebben wij een digitale partner gevonden die ons begrijpt en waar wij goed mee kunnen samenwerken.
Pitch vs. Partnership
“Normaliter beslis je op basis van een strakke pitch en concept, maar dat zegt vaak weinig of een bureau echt bij je past. Daarom hebben we een samenwerkdag georganiseerd waardoor we de geïnteresseerde bureaus beter konden leren kennen. Op de samenwerkdag was het de doelstelling om in een dag samen van strategie naar een werkend concept te komen. Dept sprong hier, naast hun expertise op het gebied van digitale oplossingen, enorm in uit.
Wij zijn Dept – een internationale agency met meer dan 1.000 ervaren denkers & doeners. Eén agency waar creativiteit, technologie en data samenkomen. Wij helpen met het opnieuw uitvinden & versnellen van jouw digitale werkelijkheid door het creëren van ervaringen die mensen willen en organisaties nodig hebben. www.deptagency.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.