Industry Wire

Geplaatst door SEOshop

Drie Nederlandse technologiebedrijven slaan handen ineen voor Maand van de Klantenservice

De drie Nederlandse technologiebedrijven SEOshop, ROBIN en KiyOh organiseren samen de Maand van de Klantenservice.

De drie technologiebedrijven signaleren een trend dat steeds meer webwinkels klantenservice gaan zien als een investering in marketing in plaats van het traditioneel te zien als kostenpost. Hierdoor ontstaat een informatiebehoefte aan het beheersen van risico’s, het benutten van mogelijkheden en het managen van de webwinkelorganisatie.

SEOshop, het e-commerce platform waar webwinkeliers zelf een webwinkel kunnen starten, en ROBIN de intelligente customer service assistent schreven gezamenlijk het e-book ‘Klantenservice als groeistrategie voor kleine webwinkels’, dat gratis wordt aangeboden op de website van SEOshop.

Op dinsdag 25 juni om 16.00 uur organiseren SEOshop, ROBIN en KiyOh Klantenbeoordelingen het webinar ‘Klanttevredenheid: cruciaal voor webwinkels die willen groeien’. Dit webinar is speciaal gericht op middelgrote webwinkels die willen gaan sturen op klanttevredenheid en daarnaast ook hun organisatie moeten managen.

Webwinkeliers kunnen zich <a href=”http://www.seoshop.nl/resources/webinar-klanttevredenheid/”>hier</a> aanmelden. De Maand van de Klantenservice is een initiatief van SEOshop.

Over SEOshop

SEOshop is met meer dan 3.000 webwinkels marktleider in de Benelux en één van de snelst groeiende hosted e-commerce platforms van Europa. SEOshop werd onder andere genomineerd voor de Deloitte Technology Fast50 Rising Star, De Techtour en andere prestigieuze awards. Het team telt ondertussen 37 gedreven, jonge professionals en groeit iedere maand. SEOshop haalde onlangs 1,1 miljoen Euro funding binnen om de groei in Duitsland verder te faciliteren.
http://www.seoshop.nl

Over ROBIN

ROBIN is de eerste en enige intelligente customer service assistent voor teams van kleine en middelgrote webwinkels. Alle vragen die klanten stellen, via email, webform, chat en twitter, komen terecht in één overzichtelijke interface. Vragen worden automatisch aan klantenservice teamleden toegewezen op basis van werkdruk, kennis van onderwerpen en tevredenheidsratings. Door de integratie met seoshop zijn klantgegevens – zoals order, shipping & billing data – direct beschikbaar bij iedere klantconversatie. In januari 2013 won ROBIN de Thuiswinkel Innovatie Award 2013.
http://www.robinhq.com

Over KiyOh

KiyOh is een specialist in klantbeoordelingen. Bedrijven zetten KiyOh in om beoordelingen te vragen aan klanten en te publiceren. Dit heeft voordelen voor u als consument, maar ook voor het bedrijf zelf. U kunt namelijk een betere inschatting maken, met wie u te maken heeft. En bedrijven kunnen leren van uw feedback. KiyOh is medio 2009 gestart en groeit hard. Inmiddels zijn er duizenden webshops die KiyOh gebruiken.
http://www.kiyoh.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht