Geplaatst door Drukwerkdeal.nl

Drukwerkdeal.nl investeert flink in nieuwe productielocatie

Drukwerkdeal.nl investeert flink in de uitbreiding van zijn productiecapaciteit. Het e-commercebedrijf opent op 1 oktober een nieuwe faciliteit: Drukwerkdeal Production. Als locatie is gekozen voor Deventer, waar ook het kantoor en een textieldrukkerij van Drukwerkdeal.nl zijn gevestigd. De investering levert ruim 100 nieuwe arbeidsplaatsen op.

Met de plannen legt de internetdrukker een belangrijke basis voor zijn ambitieuze groeidoelstellingen voor de komende jaren. “Om die te halen moeten we blijven investeren. Met name de klanten van Drukwerkdeal.nl zullen van de uitbreiding profiteren,” zegt Haico Meijerink, CEO bij Printdeal, het moederbedrijf van Drukwerkdeal.nl.

Meijerink: “Dit is vooral een investering in groei, kwaliteit en flexibiliteit. Om te blijven groeien moeten we verder gaan dan anderen. Zakelijke online shoppers, een groot deel van onze klanten, willen precies weten wat ze krijgen, wanneer ze het krijgen en hoeveel ze ervoor betalen. Alleen met een service die elke keer weer de verwachtingen overtreft krijg je het voor elkaar dat mensen je aanbevelen aan anderen, de beste vorm van reclame.”