Geplaatst door e-Boekhouden.nl

e-Boekhouden.nl koppelt als eerste boekhoudprogramma met Shopify webshopsoftware!

Vanaf vandaag is het voor de gebruikers van Shopify mogelijk om hun webshop te koppelen aan hun administratie in e-Boekhouden.nl. Dankzij de automatische koppeling worden webshopbestellingen direct in de boekhouding geplaatst. Dit bespaart veel tijd en voorkomt (invoer)fouten.

e-Boekhouden.nl innoveert en automatiseert

Shopify blijft maar groeien. In 2016 zijn er ruim 133 duizend nieuwe webwinkels geopend met het e-commerceplatform van Shopify. Dat bracht het totaal aantal klanten op 377 duizend. e-Boekhouden.nl streeft ernaar om iedere webshophouder een complete boekhoudoplossing te bieden. Daarom is de nieuwe samenwerking tussen e-Boekhouden.nl en Shopify een logische stap.

Als eerste in Nederland

e-Boekhouden.nl is het eerste Nederlandse boekhoudprogramma dat automatisch aangesloten kan worden op Shopify. Deze nieuwe automatische koppeling is een aanvulling op de vele koppelingen die e-Boekhouden.nl al aanbiedt. Naast webshopkoppelingen heeft e-Boekhouden.nl namelijk ook diverse koppelingen met banken, payment service providers en kassa’s. De koppeling met Shopify is mogelijk gemaakt door Webwinkelfacturen.nl.

Eenvoudig gekoppeld

De koppeling met e-Boekhouden.nl is eenvoudig te realiseren. Kijk voor meer informatie op e-Boekhouden.nl of neem contact op met e-Boekhouden.nl.

—————————————————————
Noot voor de redactie (niet voor publicatie):
Gelieve bericht te plaatsen op woensdag 31 mei 2017
Contactpersoon: