Eet.nu breidt reserveer en besteldienst Butler uit met berichtenservice

De dienst Butler waarmee op Eet.nu online een tafel gereserveerd kan worden bij
18.000 restaurants in Nederland is uitgebreid met een berichtenservice. De 1,5
miljoen maandelijkse bezoekers van de site hebben sinds vandaag de mogelijkheid
om persoonlijk te chatten met de Butler en via de dienst een reservering te
plaatsen. Daarnaast is Butler te gebruiken om te bestellen bij bezorgrestaurants.
Een reservering of bestelling kan simpel en gratis doorgegeven worden via SMS.
Vervolgens regelt Butler alles en houdt contact met de gast.
“Gemak, gemak, gemak. Met een interface die iedereen snapt en dagelijks al
gebruikt. Activeer Butler, stuur een bericht met je wensen en we regelen het! Butler
is op de eerste plaats een regelneef voor de gast, daarnaast is de dienst ook te
gebruiken voor advies. Naast SMS voegen we snel meerdere platforms toe. Vanuit
onze vernieuwde iPhone-app kun je straks ook berichten sturen. ” vertelt Jeroen
Wubbe van Eet.nu.
Butler kent de gebruiker goed. De dienst leert de gebruiker kennen en weet dat
deze een notenallergie heeft of absoluut geen champignons op een pizza wilt. Voor
bestellingen bij bezorgrestaurants werkt Butler samen met bezorgdiensten.
“Een bericht met ‘Graag wil ik mijn favoriete pizza om 19 uur bezorgd hebben’ is
voor ons voldoende. We weten wat je favoriete pizza is, we weten welk restaurant
dat zo goed kan maken en we weten waar je woont. Een betaallink in het bericht en
klaar is kees.”, aldus Wubbe.
Butler kan geactiveerd worden via https://butler.eet.nu of sms ‘GO BUTLER’ naar
1008.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.